D-700-SP D-702-SP

D-701-SP: Piaggio C25

D-701-SP Op deze pagina vind je alle informatie over D–701–SP, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,30 kW (4,49 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-701-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-701-SP

Het kenteken van deze Piaggio C25 (D701SP) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-701-SP, D–701–SP, D 701 SP (gespeld: Dirk Zeven Nul Één Simon Pieter)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant E
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-08-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-11-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-11-2010 (bijna 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D701SP

16-11-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
16-11-2010 Eerste toelating
05-08-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,30 kW (4,49 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,30 kW (4,49 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3350 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-701-SP

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D701SP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 701 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D701SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D701SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-701-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D701SP uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 70-DSP-1, een Tomos Youngst r bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DS-701-P, een Velosolex S3800 bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-701-SP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–701–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-701-SP, een Taotao Cy50t-11 bromfiets uit 2015.
  2. Verandering op plek 2: D-601-SP, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-901-SP, een Santini Firenze bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-711-SP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-700-SP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-702-SP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-701-RP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-701-VP, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-701-SN, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-701-SR, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D701SP omdraait krijg je PS107D, een grijze Volkswagen Golf personenauto uit 2018.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 0 en 1 in D701SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-11-2010 (bijna 15 jaar geleden):
  1. D-048-PB: Peugeot Vivacity
  2. D-063-NP: Gerroe Lb50qt-11
  3. D-102-VR: Aixam S8
  4. D-110-JZ: Tomos Pack r
  5. D-146-VR: Kymco People s
  6. D-255-VP: Piaggio C38
  7. D-343-NK: Keeway F-act
  8. D-404-VP: Peugeot Speedfight
  9. D-484-PH: Peugeot Vclic
  10. D-532-TK: Baffi F7 50s
  11. D-589-NL: Agm Hn50qt-10
  12. D-612-VP: Piaggio C38
  13. D-648-FJ: Peugeot Vivacity
  14. D-684-SN: Agm V641
  15. D-701-VF: Piaggio C38
  16. D-709-VP: Peugeot Ludix
  17. D-740-VP: Kymco Agility 50
  18. D-779-TF: Sym Mio 50
  19. D-789-PF: Malaguti Centro
  20. D-809-VP: Kymco Dink
  21. D-822-VP: Kymco Grand dink 50
  22. D-829-SH: Sym Xs50qt
  23. D-900-VK: Piaggio C38
  24. D-902-VN: Benzhou 25 sixties
  25. D-909-LR: Piaggio C38
  26. D-925-VF: Santini Firenze
  27. D-931-RL: Peugeot Lw1
  28. D-933-VD: Piaggio C25
  29. FD-711-T: Peugeot Ludix

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.125 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.