D-787-PV D-793-PV

D-790-PV: Piaggio C25

D-790-PV Op deze pagina vind je alle informatie over D–790–PV, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-790-PV?

infoverkopentools

Specificaties van de D-790-PV

Het kenteken van deze Piaggio C25 (D790PV) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-790-PV, D–790–PV, D 790 PV (gespeld: Dirk Zeven Negen Nul Pieter Victor)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D790PV

17-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
17-06-2010 Eerste toelating
28-01-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-790-PV

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D790PV (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 790 PV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D790PV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D790PV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-790-PV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D790PV uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DP-790-V, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-790-PV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–790–PV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-790-PV, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-690-PV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-990-PV, een Znen Zn50qt-hs bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-780-PV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-791-PV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-790-NV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-790-RV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 6: D-790-PT, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-790-PX, een Baotian Bt49qt-21 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D790PV omdraait krijg je VP097D, een Iveco 35s11 bedrijfsauto uit 2015.

Meer kentekens met D, P en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 9 en 0 in D790PV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-06-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-030-LZ: Sym Hu05w
  2. D-051-RF: Peugeot Speedfight
  3. D-147-PZ: Fosti Ft50qt-e.25
  4. D-172-PR: Piaggio C38
  5. D-202-PK: Leike Leike
  6. D-220-PN: Piaggio C25
  7. D-233-PX: Tauris Capri 50
  8. D-233-RB: Fosti Ft50qt-e.25
  9. D-242-ND: Fosti Ft50qt-e
  10. D-275-RD: Santini San remo
  11. D-302-RF: Tisong Swift
  12. D-311-RF: Tomos Quadro E-start
  13. D-360-RH: Piaggio C38
  14. D-416-LL: Znen Zn50qt-f.25
  15. D-432-RH: Btm Bt49qt-12e1
  16. D-592-NS: Sym Hu05w
  17. D-595-LP: Sym Xs50qt-2
  18. D-625-PD: Sym Hu05w
  19. D-702-KT: Sym Hu05w
  20. D-706-RG: Kymco Agility City 50
  21. D-711-RD: Derbi Senda Sm
  22. D-815-RB: Huatian Ht50qt-22
  23. D-833-RB: Benzhou Yy50qt-25
  24. D-843-RD: Znen Zn50qt-hs
  25. D-880-PB: Fosti Ft50qt-e.25
  26. D-931-PG: Znen Zn50qt-e
  27. D-966-PV: Lintex Ht50qt-29a
  28. D-972-KG: Znen Zn50qt-b
  29. D-975-NF: Yamaha 70
  30. D-982-LR: Yiying 25 sixties

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.