D-882-GF D-885-GF

D-883-GF: Piaggio C25

D-883-GF Op deze pagina vind je alle informatie over D–883–GF, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-883-GF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-883-GF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-883-GF, D–883–GF, D 883 GF (gespeld: Dirk Acht Acht Drie Gerard Ferdinand)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*04
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-05-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D883GF

20-06-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
20-06-2009 Eerste toelating
24-05-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-883-GF

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D883GF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 883 GF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D883GF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D883GF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-883-GF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D883GF uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 88-DGF-3, een Aprilia Amico gl bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DG-883-F, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-883-GF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–883–GF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-883-GF, een Kreidler Florett K 53/1 nl bromfiets uit 1964.
  2. Verandering op plek 2: D-683-GF, een Kymco Like bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 3: D-863-GF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-893-GF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-882-GF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-885-GF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-883-FF, een Motormania Bella bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-883-HF, een Malaguti Centro bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-883-GD, een Baotian Bt49qt-9s1 bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-883-GG, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met D, G en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 8 en 3 in D883GF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-06-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-017-FH: Piaggio C38
  2. D-071-DH: Yamaha Aerox
  3. D-078-FH: Sym Hu05w
  4. D-090-GH: Yamaha Cs50m
  5. D-100-FV: Tomos Quadro
  6. D-128-GB: Peugeot Vivacity
  7. D-152-FK: Sym Av05w
  8. D-160-FT: Kymco Agility50
  9. D-246-BZ: Peugeot Vivacity
  10. D-292-GG: Fosti Ft50qt-e.25
  11. D-474-GG: Aprilia Tf
  12. D-490-FR: Beta Air 50 cc mofa
  13. D-541-FT: Sym Hu05w
  14. D-592-FZ: Zhongyu Zy50qt-3
  15. D-594-GB: Fosti Ft50qt-e.25
  16. D-705-FV: Znen Zn50qt-e.25
  17. D-751-FX: Kymco Agility 50
  18. D-757-DV: Piaggio C38
  19. D-761-FV: Znen Zn50qt-e.25
  20. D-768-GF: Sachs-bikes Speedjep r
  21. D-815-FP: Sym Hu05w
  22. D-889-BJ: Peugeot Fb50qt-6a
  23. D-901-GB: Piaggio C38
  24. D-941-GD: Tomos Quadro
  25. D-978-GG: Sym Hu05w
  26. DJ-738-S: Sym G5j
  27. DLD-34-G: Piaggio C25
  28. FF-692-G: Peugeot Vivacity
  29. FN-753-L: Benzhou Yy50qt-25
  30. FZ-587-J: Piaggio C25

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.125 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.