D-891-PR D-895-PR

D-893-PR: Piaggio C25

D-893-PR Op deze pagina vind je alle informatie over D–893–PR, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-893-PR?

infoverkopentools

Specificaties van de D-893-PR

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-893-PR, D–893–PR, D 893 PR (gespeld: Dirk Acht Negen Drie Pieter Rudolf)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D893PR

28-05-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
28-05-2010 Eerste toelating
06-02-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
10-02-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-893-PR

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D893PR (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 893 PR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D893PR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D893PR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-893-PR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D893PR uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DP-893-R, een Puch Maxi Super bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 10: D-893-PR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–893–PR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-893-PR, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  2. Verandering op plek 2: D-793-PR, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-993-PR, een Explorer Race Gt50 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-883-PR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 4: D-892-PR, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-895-PR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-893-NR, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-893-RR, een Znen F7 50s bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-893-PP, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-893-PS, een Tomos Luxe bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–893–PR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, P en R kun je de volgende woorden maken: depri, dieper, diepere, Dooper, doper en dupeer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 9 en 3 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je D893PR omdraait krijg je RP398D, een grijze Toyota Aygo personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, P en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 9 en 3 in D893PR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-05-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-032-PJ: Malaguti Centro
  2. D-131-PR: Gilera C46
  3. D-145-PP: Piaggio C44
  4. D-276-PH: Killerbee Custom
  5. D-281-PN: Kymco New sento
  6. D-297-PR: Kymco Agility 50
  7. D-304-PN: Fosti Ft50qt-e.25
  8. D-317-PP: Znen Zn50qt-e 25
  9. D-341-PR: Tgb Bm1
  10. D-345-PP: Znen Zn50qt-e 25
  11. D-417-KS: Agm V641
  12. D-425-LV: Keeway Hurricane
  13. D-460-NV: Fosti Ft50qt-e.25
  14. D-606-PN: Lintex Ht50qt-29a
  15. D-617-KP: Baotian Bt49qt-21
  16. D-626-PN: Aprilia Vf
  17. D-686-PP: Peugeot Vclic
  18. D-690-PP: Peugeot Vivacity
  19. D-710-HD: Znen Zn50qt-e.25
  20. D-764-PG: Piaggio C44
  21. D-786-PP: Sym Hu05w
  22. D-840-PD: Peugeot Vclic
  23. D-873-PR: Piaggio C80
  24. D-883-PF: Sachs bike Electra De luxe
  25. D-937-PR: Piaggio C38
  26. D-953-PN: Keeway F-act
  27. D-975-PJ: Znen F7 50s
  28. D-988-PN: Black n roll S4800d
  29. D-994-PP: Piaggio C25
  30. FT-691-V: Peugeot Fb50qt-6a

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.