D-904-SR D-909-SR

D-907-SR: Piaggio C25

D-907-SR Op deze pagina vind je alle informatie over D–907–SR, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-907-SR?

infoverkopentools

Specificaties van de D-907-SR

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-907-SR, D–907–SR, D 907 SR (gespeld: Dirk Negen Nul Zeven Simon Rudolf)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-03-2025 (ruim 5 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-02-2011 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-02-2011 (bijna 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D907SR

08-02-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
08-02-2011 Eerste toelating
25-09-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
18-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
29-04-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
09-10-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
23-03-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-907-SR

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D907SR (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 907 SR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D907SR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D907SR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-907-SR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–907–SR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-907-SR, een Wangye Wy50qt-86 bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-807-SR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-917-SR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 4: D-906-SR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-909-SR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-907-RR, een Yamaha Cs50z bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-907-TR, een Agm Hn50qt-k bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 6: D-907-SP, een Santini Firenze bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-907-ST, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–907–SR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, S en R kun je de volgende woorden maken: Desiré, Désiré, Desiree, Desirée, Désirée, diaserie, Doeser en doseer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 0 en 7 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je D907SR omdraait krijg je RS709D, een zwarte Toyota Verso personenauto uit 2008.

Meer kentekens met D, S en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 0 en 7 in D907SR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-02-2011 (bijna 15 jaar geleden):
  1. D-029-XH: Tomos Standard
  2. D-113-RF: Sym Hu05w
  3. D-150-HL: Sym Xs50qt-2
  4. D-221-RP: Sym Hu05w
  5. D-221-VH: Piaggio C38
  6. D-231-TB: Kymco Agility 50
  7. D-255-XH: Piaggio C25
  8. D-315-TK: Benzhou 25 sixties
  9. D-340-XH: Tomos Standard
  10. D-380-XH: Peugeot Ludix
  11. D-404-XH: Kymco Agility 50
  12. D-441-XG: Tomos Quadro E-start
  13. D-452-XH: Kymco Agility 50
  14. D-475-TT: Piaggio C44
  15. D-476-VV: Piaggio C38
  16. D-500-XH: Tomos Flexer
  17. D-523-XF: Piaggio C38
  18. D-528-TT: Piaggio C25
  19. D-553-XG: Kymco Agility 50
  20. D-708-VT: Piaggio C25
  21. D-741-VT: Access Motor
  22. D-757-TN: Peugeot Kisbee
  23. D-781-VB: Piaggio C38
  24. D-803-VG: Piaggio C38
  25. D-888-TJ: Sym Hu05w
  26. D-888-VZ: Piaggio C25
  27. D-959-VS: Peugeot Ludix
  28. D-989-XG: Piaggio C25
  29. D-994-VX: Piaggio C38
  30. FX-521-L: Derbi Senda Sm

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.133 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.