D-978-RH D-980-RH

D-979-RH: Piaggio C25

D-979-RH Op deze pagina vind je alle informatie over D–979–RH, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-979-RH?

infoverkopentools

Specificaties van de D-979-RH

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-979-RH, D–979–RH, D 979 RH (gespeld: Dirk Negen Zeven Negen Rudolf Hendrik)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-09-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D979RH

26-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
26-06-2010 Eerste toelating
26-06-2010 Vorige aanvang tenaamstelling
02-09-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-979-RH

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D979RH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 979 RH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D979RH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D979RH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-979-RH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D979RH uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 97-DRH-9, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DR-979-H, een Kymco Pr50s 25 km/h bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-979-RH, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–979–RH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-979-RH, een Ebretti Ebretti bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-879-RH, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-969-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-999-RH, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-978-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-979-PH, een Agm V131-4 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-979-SH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 6: D-979-RG, een Baotian Bt49qt-21 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-979-RJ, een Solex Solex-oto 1001 bromfiets uit 1963.

Achterstevoren

Als je D979RH omdraait krijg je HR979D, een witte Citroen Ds4 personenauto uit 2015.

Meer kentekens met D, R en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 7 en 9 in D979RH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

26-06-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-006-NV: Tomos Pack r
  2. D-047-KX: Piaggio C25
  3. D-057-PN: Peugeot Vclic
  4. D-102-PG: Berini Yy50qt-32a
  5. D-142-RP: Tgb Bm1
  6. D-143-RN: Piaggio C25
  7. D-151-RN: Piaggio C25
  8. D-184-PL: Sym Xs50qt
  9. D-238-RH: Sym Hu05w
  10. D-326-PJ: Sym Xs50qt-2
  11. D-341-PN: Lintex Ht50qt-39
  12. D-356-RB: Znen Zn50qt-ks
  13. D-384-NF: Tomos A3
  14. D-416-PT: Piaggio C25
  15. D-476-PB: Sym Hu05w
  16. D-579-RG: Piaggio C38
  17. D-627-LL: Znen Zn50qt-b
  18. D-637-RL: Fosti Ft50qt-e
  19. D-749-RL: Keeway Hurricane
  20. D-755-RG: Tomos Quadro E-start
  21. D-759-RJ: Killerbee Ht50qt-29a
  22. D-760-RD: Znen Zn50qt-hs
  23. D-764-PH: Peugeot Vivacity
  24. D-772-PJ: Peugeot Speedfight
  25. D-797-RG: Benzhou 25 sixties
  26. D-804-RJ: Tomos Quadro E-start
  27. D-839-NZ: Fosti Ft50qt-e.25
  28. D-878-RN: Tomos A3
  29. D-904-RJ: Yiying Yy7qtd-25
  30. D-912-PZ: Sym Xs50qt-2

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.246 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.