DB-374-Z DB-377-Z

DB-376-Z: Piaggio C25

DB-376-Z Op deze pagina vind je alle informatie over DB–376–Z, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2007. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DB-376-Z?

infoverkopentools

Specificaties van de DB-376-Z

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken DB-376-Z, DB–376–Z, DB 376 Z (gespeld: Dirk Bernard Drie Zeven Zes Zaandam)
Type C25
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*01
Variant N/A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-02-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-08-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-08-2007 (ruim 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de DB376Z

31-08-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
31-08-2007 Eerste toelating
25-02-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum DB-376-Z

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken DB376Z (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de DB 376 Z

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van DB376Z weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (DB376Z)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DB-376-Z. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DB376Z uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DB-376-Z, een Piaggio C25 bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: D-376-BZ, een Znen Zn50qt-b bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DB–376–Z één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FB-376-Z, een Moto morini - bromfiets uit 1973.
  2. Verandering op plek 2: DD-376-Z, een Piaggio Si bromfiets uit 1993.
  3. Verandering op plek 3: DB-276-Z, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2007.
  4. Verandering op plek 3: DB-476-Z, een Peugeot S1 bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 4: DB-366-Z, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: DB-386-Z, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: DB-374-Z, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: DB-377-Z, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: DB-376-X, een Peugeot 103s bromfiets uit 1973.

Ezelsbruggetje

Om DB–376–Z makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B en Z kun je dubieuze maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 7 en 6 met dubieuze te combineren.

Achterstevoren

Als je DB376Z omdraait krijg je Z673BD, een witte Audi Q3 E-tron personenauto uit 2021.

Meer kentekens met D, B en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7 en 6 in DB376Z vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBZ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

31-08-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. 43-DTP-5: Peugeot Vivacity
  2. FB-462-P: Sym Jet 50
  3. FD-855-T: Sym Hu05w
  4. FG-087-T: Peugeot Fight
  5. FG-095-J: Tomos Pack r
  6. FH-318-S: Tomos A3
  7. FH-519-P: Piaggio C44
  8. FJ-166-L: Peugeot Vivacity
  9. FJ-571-X: Keeway Hurricane
  10. FJ-600-L: Peugeot Ludix
  11. FJ-607-S: Keeway F-act
  12. FJ-897-N: Tomos A3
  13. FJ-904-X: Zhongneng Zn50qt-e.25
  14. FJ-951-Z: Benzhou 50retro
  15. FK-189-G: Kymco Agility 50
  16. FK-350-S: Piaggio C25
  17. FK-390-D: Keeway F-act
  18. FK-508-Z: Peugeot Fight
  19. FK-674-D: Piaggio C25
  20. FK-756-R: Yiying 25 sixties
  21. FK-935-V: Derbi Senda Sm
  22. FK-968-V: Sym Hu05w
  23. FL-053-D: Aixam K2
  24. FL-162-B: Sym Hu05w
  25. FL-189-D: Yiying Yy50qt-15
  26. FL-304-D: Peugeot Vivacity
  27. FL-484-B: Yamaha Yn50
  28. FL-570-D: Keeway F-act
  29. FL-663-B: Fosti Ft50qt-e.25
  30. FL-786-B: Sym Hu05w

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.133 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.