DB-498-H DB-502-H

DB-501-H: Piaggio C25

DB-501-H Op deze pagina vind je alle informatie over DB–501–H, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DB-501-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DB-501-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken DB-501-H, DB–501–H, DB 501 H (gespeld: Dirk Bernard Vijf Nul Één Hendrik)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*03
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-11-2024 (ruim 10 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-08-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-08-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de DB501H

22-08-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
22-08-2006 Eerste toelating
22-04-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
21-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
27-03-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
21-05-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
13-10-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
01-11-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum DB-501-H

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken DB501H (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de DB 501 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van DB501H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (DB501H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DB-501-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DB501H uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 50-DBH-1, een Piaggio Vespa Et-2 45 km/h bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DB-501-H, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  3. Sidecode 10: D-501-BH, een Yiben Yb50qt-4 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DB–501–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: BB-501-H, een Scania S500 bedrijfsauto uit 2025.
  2. Verandering op plek 1: FB-501-H, een Zundapp 529-05 bromfiets uit 1987.
  3. Verandering op plek 2: DD-501-H, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: DB-401-H, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: DB-601-H, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: DB-511-H, een Piaggio C44 bromfiets uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: DB-502-H, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 6: DB-501-G, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 6: DB-501-K, een Sparta Met bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je DB501H omdraait krijg je H105BD, een grijze Bmw 320d personenauto uit 2020.

Meer kentekens met D, B en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 1 in DB501H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-08-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 15-FXL-1: Peugeot Fight
  2. 16-FZT-1: Peugeot Vivacity
  3. 17-FVK-4: Kymco Agility50
  4. 27-FNS-3: Kymco Agility50
  5. 28-DSJ-1: Futong Ft50qt-10
  6. 39-FZB-5: Microcar Mc1
  7. 39-FZL-7: Kymco Agility50
  8. 43-FRJ-9: Peugeot Ludix
  9. 46-DXK-5: Tgb Bh1
  10. 50-FZR-1: Yamaha Tzr50
  11. 56-FXX-2: Yamaha Sa14
  12. 71-FVP-9: Keeway Focus
  13. 74-FZB-2: Peugeot Ludix
  14. 79-FZB-2: Peugeot Vivacity
  15. 82-FSF-3: Aprilia Te
  16. 82-FZJ-7: Sym Ft05w
  17. DB-049-R: Cpi Jr
  18. DB-125-R: Aprilia Vf
  19. DB-155-R: Piaggio C25
  20. DB-280-T: Microcar Mc1
  21. DB-349-T: Yamaha Cs50
  22. DB-481-H: Aprilia Tf
  23. DB-819-L: Kymco Agility50
  24. DB-918-L: Piaggio C44
  25. DB-921-J: Piaggio C25
  26. DB-954-P: Saxonette 529
  27. DB-956-P: Saxonette 529
  28. DB-968-P: Kymco Agility50
  29. DB-979-P: Tgb Br1
  30. DB-984-J: Piaggio C45

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.133 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.