DR-771-H DR-773-H

DR-772-H: Piaggio C25

DR-772-H Op deze pagina vind je alle informatie over DR–772–H, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met DR-772-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DR-772-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken DR-772-H, DR–772–H, DR 772 H (gespeld: Dirk Rudolf Zeven Zeven Twee Hendrik)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*03
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-06-2025 (ruim 2½ maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de DR772H

23-10-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
23-10-2006 Eerste toelating
01-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
23-06-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum DR-772-H

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken DR772H (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 30-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de DR 772 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van DR772H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (DR772H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DR-772-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DR772H uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 77-DRH-2, een Korado 216 bromfiets uit 2014.
  2. Sidecode 9: DR-772-H, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  3. Sidecode 10: D-772-RH, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DR–772–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FR-772-H, een Honda Nps50 bromfiets uit 2008.
  2. Verandering op plek 2: DP-772-H, een Yamaha Neo S bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: DS-772-H, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: DR-672-H, een Baotian Bt49qt-12 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: DR-872-H, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: DR-762-H, een Kreidler Rm bromfiets uit 1975.
  7. Verandering op plek 4: DR-792-H, een Piaggio C42 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: DR-771-H, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: DR-773-H, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: DR-772-G, een Piaggio C31 bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: DR-772-K, een Kreidler Florett K 53/21 nl bromfiets uit 1977.

Achterstevoren

Als je DR772H omdraait krijg je H277RD, een grijze Bmw Z4 Sdrive20i personenauto uit 2020.

Meer kentekens met D, R en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 7 en 2 in DR772H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-10-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. 15-FZP-9: Peugeot Vivacity
  2. 18-FTF-6: Sym Hu05w
  3. 60-FTR-9: Yamaha Sa14
  4. DB-267-H: Cpi Jr
  5. DH-374-P: Sym Hu05w
  6. DJ-083-G: Tomos A3
  7. DL-502-B: Baotian Bt49qt-3
  8. DL-523-B: Baotian Bt49qt-3
  9. DN-098-V: Kymco Agility50
  10. DN-127-V: Baotian Bt49qt-12
  11. DN-139-V: Baotian Bt49qt-9
  12. DP-432-D: Kymco Agility50
  13. DP-579-D: Peugeot Vivacity
  14. DP-581-D: Peugeot Vivacity
  15. DP-641-D: Sym Hu05w
  16. DP-701-S: Peugeot G1a
  17. DP-712-S: Sym Hu05w
  18. DP-777-S: Keeway Focus
  19. DP-847-S: Aprilia Vf
  20. DP-867-L: Tomos A3
  21. DP-890-S: Aixam Aixam
  22. DP-922-L: Piaggio C25
  23. DP-985-L: Jdm Abaca
  24. DP-997-J: Kymco Agility50
  25. DR-231-B: Tomos A3
  26. DR-235-B: Tomos A3
  27. DR-325-B: Tomos A3
  28. DR-683-H: Peugeot Vivacity
  29. DR-775-H: Piaggio C25
  30. DR-779-H: Piaggio C25

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.