Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Piaggio |
Model | C25 |
Kenteken | F-016-SL, F–016–SL, F 016 SL (gespeld: Ferdinand Nul Één Zes Simon Lodewijk) |
Type | C25 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | onder bodemplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-11-2013 (bijna 12 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Tijdlijn van de F016SL |
|
30-06-2006 | Eerste toelating |
20-11-2013 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-06-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen |
Massa leeg voertuig | 89 kg |
Massa rijklaar | 95 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 2,66 kW (3,62 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 2,66 kW (3,62 pk) |
Geluidsniveau stationair | 77 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 4250 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken F016SL (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van F016SL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van F-016-SL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van F016SL uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–016–SL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om F–016–SL makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, S en L kun je de volgende woorden maken: afsla, afsol, Eefsele, Faisal en Fasel. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 1 en 6 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 1 en 6 in F016SL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FÂ 016Â SL, gebruik dan onderstaande zoekbox: