F-098-DS F-100-DS

F-099-DS: Piaggio C25

F-099-DS Op deze pagina vind je alle informatie over F–099–DS, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met F-099-DS?

infoverkopentools

Specificaties van de F-099-DS

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken F-099-DS, F–099–DS, F 099 DS (gespeld: Ferdinand Nul Negen Negen Dirk Simon)
Type C25
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0020*27
Variant A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-08-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-08-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F099DS

11-08-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
11-08-2011 Eerste toelating
11-08-2011 Vorige aanvang tenaamstelling
14-12-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
20-12-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 87 kg
Massa rijklaar 93 kg
Toegestane maximum massa voertuig 280 kg
Wielbasis 121 cm
Technische maximale massa voertuig 280 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum F-099-DS

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken F099DS (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de F 099 DS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F099DS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (F099DS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-099-DS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F099DS uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 09-FDS-9, een Yamaha Sa21 bromfiets uit 2008.
  2. Sidecode 10: F-099-DS, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–099–DS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: G-099-DS, een grijze Kia Picanto personenauto uit 2019.
  2. Verandering op plek 2: F-199-DS, een Peugeot Zenith bromfiets uit 1999.
  3. Verandering op plek 3: F-089-DS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 4: F-098-DS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 5: F-099-BS, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 5: F-099-FS, een Agm Retro Extra bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 6: F-099-DR, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 6: F-099-DT, een Viraggio Sensa bromfiets uit 2011.

Ezelsbruggetje

Om F–099–DS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, D en S kun je de volgende woorden maken: façades, Fouads en Fuads. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 9 en 9 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met F, D en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 9 en 9 in F099DS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-08-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-025-NP: Kymco New sento
  2. D-412-NJ: Peugeot Ludix
  3. D-821-ZL: Sym Xs50qt
  4. D-876-VS: Derbi Senda Sm
  5. F-012-DZ: Agm Star 50
  6. F-080-DX: Kymco Agility 50
  7. F-135-BP: Piaggio C25
  8. F-216-BR: Piaggio C38
  9. F-223-DK: Iva Ra-9015
  10. F-253-DF: Znen Zn50qt-12
  11. F-274-DP: Sym N/a
  12. F-298-DX: Aprilia Te
  13. F-307-DX: Piaggio C44
  14. F-340-DZ: Xinix Fost
  15. F-347-DJ: Vom Bella milano
  16. F-414-BR: Piaggio C38
  17. F-434-DL: Piaggio C38
  18. F-446-BR: Piaggio C38
  19. F-512-DP: Killerbee Custom
  20. F-552-BF: Kymco People s
  21. F-609-DX: Piaggio C38
  22. F-653-DX: Piaggio C25
  23. F-757-DX: Lingben Gr50qt-34
  24. F-808-DX: Yamaha Aerox
  25. F-875-DF: Piaggio C44
  26. F-920-DX: Peugeot Vivacity
  27. F-937-DB: Sym Xs50qt
  28. F-945-DX: Baotian Oubao49
  29. F-951-DX: Benzhou Iva lux50
  30. F-967-DX: Tomos N/a

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.133 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.