F-188-KD F-190-KD

F-189-KD: Piaggio C25

F-189-KD Op deze pagina vind je alle informatie over F–189–KD, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2012. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met F-189-KD?

infoverkopentools

Specificaties van de F-189-KD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken F-189-KD, F–189–KD, F 189 KD (gespeld: Ferdinand Één Acht Negen Karel Dirk)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-07-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-08-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-08-2012 (ruim 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de F189KD

29-08-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
29-08-2012 Eerste toelating
29-07-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum F-189-KD

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken F189KD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de F 189 KD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F189KD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (F189KD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-189-KD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F189KD uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FK-189-D, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: F-189-KD, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–189–KD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-189-KD, een Tomos Luxe bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-189-KD, een zwarte Citroen C4 Cactus personenauto uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: F-089-KD, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 2: F-289-KD, een Qingqi Qm50qt-6 bromfiets uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: F-179-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: F-188-KD, een Piaggio C44 bromfiets uit 2012.
  7. Verandering op plek 5: F-189-JD, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 5: F-189-LD, een Kaptein mobylette Mobylette E.e.g. bromfiets uit 1967.
  9. Verandering op plek 6: F-189-KB, een Scooterking Cruiser bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: F-189-KF, een Agm Retro extra bromfiets uit 2013.

Achterstevoren

Als je F189KD omdraait krijg je DK981F, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met F, K en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, K en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 8 en 9 in F189KD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FKD-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-08-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-158-XH: Sym Mio 50
  2. D-738-TR: Sym Hu05w
  3. F-012-KJ: Kymco Vitality
  4. F-018-HF: Keeway Milan
  5. F-020-HF: Keeway Milan
  6. F-069-JL: Znen Zn50qt-e.25
  7. F-103-KD: Killerbee Torino
  8. F-122-KJ: Piaggio C38
  9. F-174-KN: La souris commercial Vespelini
  10. F-216-KS: Piaggio C38
  11. F-261-KS: Yamaha Yn50fm
  12. F-275-KR: Kymco Like
  13. F-283-KP: Agm Vx 50
  14. F-287-KS: Tomos Standard
  15. F-309-GV: Benzhou 50retro
  16. F-317-JB: Honda Nsc50wh
  17. F-362-KS: Kymco People s
  18. F-487-DJ: Znen F7 50s
  19. F-487-KS: Kymco Vp50
  20. F-488-KT: Chihui Ches-a
  21. F-657-KS: Pronto Rimini
  22. F-666-KK: Vom Bella milano
  23. F-673-KS: Agm V641
  24. F-689-KK: Wlie Zn50qt-e.25
  25. F-763-KR: Tomos Quadro E-start
  26. F-792-BV: Benzhou Iva lux50
  27. F-809-KS: Sym Ad05w
  28. F-916-KS: Piaggio N/a
  29. F-998-KR: Turbho Rg-50

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.125 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.