F-361-BV F-371-BV

F-363-BV: Piaggio C25

F-363-BV Op deze pagina vind je alle informatie over F–363–BV, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met F-363-BV?

infoverkopentools

Specificaties van de F-363-BV

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken F-363-BV, F–363–BV, F 363 BV (gespeld: Ferdinand Drie Zes Drie Bernard Victor)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-11-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-09-2011 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-09-2011 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F363BV

17-09-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
17-09-2011 Eerste toelating
19-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
27-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
21-11-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
27-11-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum F-363-BV

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken F363BV (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de F 363 BV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F363BV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (F363BV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-363-BV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F363BV uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FB-363-V, een Piaggio Si bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: F-363-BV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–363–BV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-363-BV, een Sparta Gf 50 Sport bromfiets uit 1962.
  2. Verandering op plek 1: G-363-BV, een witte Opel Adam personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-263-BV, een Btm Bt49qt-21 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-463-BV, een Agm V641 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-353-BV, een Agm V641 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 3: F-373-BV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: F-362-BV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 4: F-364-BV, een Agm Venom bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: F-363-DV, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: F-363-BS, een Kymco Sento bromfiets uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: F-363-BX, een Luuko Roman bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F363BV omdraait krijg je VB363F, een Citroen Berlingo bedrijfsauto uit 2013.

Meer kentekens met F, B en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, B en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 6 en 3 in F363BV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FBV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-09-2011 (bijna 14 jaar geleden):
  1. D-262-VN: Rover bikes Rover classic
  2. D-536-NP: Baotian Bt49qt-20b2
  3. D-701-VN: Tomos Standard
  4. D-727-VR: Piaggio C44
  5. D-735-LJ: Sym Ay05w
  6. D-747-KR: Santini Firenze
  7. D-922-TZ: Sym Hu05w
  8. D-993-VV: Yiying Dolcevita 50
  9. F-044-FN: Kymco Like
  10. F-077-FH: Turbho Rg-50
  11. F-087-FL: Sym Hu05w
  12. F-157-FN: Peugeot Kisbee
  13. F-192-DP: Piaggio C25
  14. F-220-DZ: Piaggio C38
  15. F-274-FN: Piaggio C38
  16. F-315-FB: Piaggio C25
  17. F-350-DV: Peugeot Kisbee
  18. F-358-FL: Piaggio C38
  19. F-413-BK: Piaggio C38
  20. F-506-DS: Piaggio C38
  21. F-613-FL: Peugeot Tweet
  22. F-635-FL: Peugeot Vclic
  23. F-752-FG: Turbho Rg-50
  24. F-838-BK: Piaggio C25
  25. F-838-FL: Kymco New sento
  26. F-842-BK: Piaggio C25
  27. F-861-FL: Malaguti Centro
  28. F-894-FL: Peugeot Kisbee
  29. F-906-FK: Edwards Sc-151
  30. F-931-FL: Sym Fw05a

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.125 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.