F-759-JP F-763-JP

F-762-JP: Piaggio C25

F-762-JP Op deze pagina vind je alle informatie over F–762–JP, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2012. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met F-762-JP?

infoverkopentools

Specificaties van de F-762-JP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken F-762-JP, F–762–JP, F 762 JP (gespeld: Ferdinand Zeven Zes Twee Jan Pieter)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-11-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-10-2012 (bijna 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-10-2012 (bijna 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de F762JP

17-10-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
17-10-2012 Eerste toelating
22-11-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum F-762-JP

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken F762JP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de F 762 JP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F762JP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (F762JP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-762-JP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F762JP uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FJ-762-P, een Aprilia Te bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: F-762-JP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–762–JP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: G-762-JP, een blauwe Toyota C-hr personenauto uit 2019.
  2. Verandering op plek 2: F-662-JP, een Znen Zn50qt-30a bromfiets uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: F-862-JP, een Znen Zn50qt-e5 bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 3: F-752-JP, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: F-782-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: F-763-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2014.
  7. Verandering op plek 5: F-762-DP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: F-762-KP, een Baotian Bt49qt-12e bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 6: F-762-JN, een Xinix Ht50qt-29 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: F-762-JR, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.

Achterstevoren

Als je F762JP omdraait krijg je PJ267F, een grijze Suzuki Ignis personenauto uit 2017.

Meer kentekens met F, J en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, J en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 6 en 2 in F762JP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FJP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-10-2012 (bijna 13 jaar geleden):
  1. D-513-VR: Piaggio C38
  2. F-037-JD: Tomos Standard
  3. F-100-JV: Benzhou Light 50
  4. F-114-LJ: Greenbike Tdr021z
  5. F-175-LJ: Peugeot Vivacity
  6. F-204-KZ: Piaggio N/a
  7. F-209-LJ: Turbho City
  8. F-211-KX: Kymco Agility 50
  9. F-229-JK: Sym Mio 50
  10. F-233-HK: Piaggio C38
  11. F-244-KT: Sym N/a
  12. F-268-GZ: Agm Vx 50
  13. F-268-KK: Piaggio N/a
  14. F-274-KZ: Piaggio N/a
  15. F-298-LG: Tomos Standard
  16. F-299-LH: Iva Venti 50
  17. F-309-JP: Piaggio C38
  18. F-345-LH: Wlie Vpx 50
  19. F-416-JL: Guowei Gw50q-d
  20. F-500-LG: Benzhou 25 sixties
  21. F-555-KX: Kymco Vp50
  22. F-571-LJ: Piaggio N/a
  23. F-629-KL: Peugeot Speedfight
  24. F-705-LH: La souris Futuro retro
  25. F-773-HR: Yamaha Yn50fu
  26. F-872-HJ: Sym Xs50qt
  27. F-890-LH: Kymco People s
  28. F-900-LG: Piaggio N/a
  29. F-903-KR: Znen Zn50qt-e5
  30. F-964-KX: Znen Zn50qt-30a

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.133 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.267 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.