F-814-DK F-819-DK

F-817-DK: Piaggio C25

F-817-DK Op deze pagina vind je alle informatie over F–817–DK, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met F-817-DK?

infoverkopentools

Specificaties van de F-817-DK

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken F-817-DK, F–817–DK, F 817 DK (gespeld: Ferdinand Acht Één Zeven Dirk Karel)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-02-2025 (ruim 6 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-07-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-07-2013 (ruim 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F817DK

10-07-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
10-07-2013 Eerste toelating
10-07-2013 Vorige aanvang tenaamstelling
21-04-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
22-06-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
27-02-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum F-817-DK

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken F817DK (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de F 817 DK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F817DK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (F817DK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-817-DK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–817–DK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: G-817-DK, een blauwe Skoda Octavia personenauto uit 2019.
  2. Verandering op plek 2: F-717-DK, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: F-917-DK, een Huatian Ht50qt-29 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: F-807-DK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-827-DK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: F-816-DK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: F-819-DK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 5: F-817-BK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: F-817-FK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 6: F-817-DJ, een Santini San remo bromfiets uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: F-817-DL, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2013.

Ezelsbruggetje

Om F–817–DK makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, D en K kun je de volgende woorden maken: afdak, afdek en afdok. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 1 en 7 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je F817DK omdraait krijg je KD718F, een blauwe Toyota Yaris personenauto uit 2005.

Meer kentekens met F, D en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 1 en 7 in F817DK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-07-2013 (ruim 12 jaar geleden):
  1. D-297-XJ: Turbho Rx-50
  2. F-009-PX: Sym Mio 50
  3. F-060-PP: Sym Fw05a
  4. F-109-DP: Wha trading bv Mtl-eb-042
  5. F-146-PP: Yiying 25 sixties
  6. F-162-PK: Kymco Like
  7. F-207-PG: Piaggio N/a
  8. F-284-NS: Kymco Vitality
  9. F-316-PF: Sym N/a
  10. F-354-NF: Kymco Agility50
  11. F-431-PD: Sym Xs50qt
  12. F-441-PV: Piaggio N/a
  13. F-458-PK: Piaggio N/a
  14. F-476-PT: Piaggio N/a
  15. F-525-PV: Sym N/a
  16. F-539-PV: Peugeot Vclic
  17. F-609-PV: Piaggio N/a
  18. F-639-PK: Piaggio N/a
  19. F-648-PT: Berini Dolcevita 50
  20. F-655-PV: Kymco Like
  21. F-679-PV: Piaggio N/a
  22. F-778-PT: Peugeot Vclic
  23. F-778-PV: Peugeot Tweet
  24. F-796-JB: Benzhou 25 sixties
  25. F-802-PV: Ligier Jsrc
  26. F-862-PV: Piaggio N/a
  27. F-883-PD: Sym Az05w
  28. F-917-NF: Znen Zn50qt-e.25
  29. F-933-PT: Peugeot Kisbee
  30. F-948-PR: Piaggio N/a

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.133 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.