FD-805-H FD-810-H

FD-809-H: Piaggio C25

FD-809-H Op deze pagina vind je alle informatie over FD–809–H, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2006. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met FD-809-H?

infoverkopentools

Specificaties van de FD-809-H

Het kenteken van deze Piaggio C25 (FD809H) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken FD-809-H, FD–809–H, FD 809 H (gespeld: Ferdinand Dirk Acht Nul Negen Hendrik)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*03
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-11-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-11-2006 (bijna 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de FD809H

23-11-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
23-11-2006 Eerste toelating
21-01-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum FD-809-H

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken FD809H (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 19-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de FD 809 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van FD809H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (FD809H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FD-809-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FD809H uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 80-FDH-9, een Puch Pl 25 km/h bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FD-809-H, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  3. Sidecode 10: F-809-DH, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FD–809–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DD-809-H, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GD-809-H, een grijze Volkswagen Lupo personenauto uit 2003.
  3. Verandering op plek 2: FF-809-H, een Yamaha Neo S bromfiets.
  4. Verandering op plek 3: FD-609-H, een Kreidler - bromfiets uit 1987.
  5. Verandering op plek 3: FD-909-H, een Kawasaki Ar 50 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: FD-819-H, een Gilera C46 bromfiets uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: FD-807-H, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 6: FD-809-G, een Zundapp 529-03 bromfiets uit 1987.
  9. Verandering op plek 6: FD-809-J, een Solex - bromfiets uit 1973.

Achterstevoren

Als je FD809H omdraait krijg je H908DF, een grijze Opel Ampera-e personenauto uit 2019.

Meer kentekens met F, D en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 0 en 9 in FD809H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-11-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. 05-FKP-5: Peugeot Fight
  2. 18-FXR-7: Sym G5j
  3. 53-FLK-6: Peugeot Vivacity
  4. 78-FVS-6: Tomos A3
  5. 94-FRG-5: Sym Ft05w
  6. DD-645-G: Sym Hu05w
  7. DJ-590-Z: Yamaha Sa14
  8. DL-626-K: Tomos A3
  9. DN-014-V: Tomos A3
  10. DP-745-S: Masai 50
  11. DP-859-L: Sym G5j
  12. DR-205-B: Baotian Bt49qt-9
  13. DS-660-L: Baotian Bt49qt-12
  14. DT-805-J: Kymco Agility50
  15. DZ-139-D: Derbi Senda Sm
  16. FB-702-Z: Piaggio C25
  17. FD-080-H: Kymco People s
  18. FD-146-L: Jinlun Jl50qt-5
  19. FD-359-G: Tomos A3
  20. FD-406-G: Piaggio C25
  21. FD-410-G: Piaggio C44
  22. FD-433-J: Masai 50
  23. FD-438-G: Gilera C46
  24. FD-463-J: Tgb Br1
  25. FD-468-J: Yamaha Sa19
  26. FD-471-G: Kymco Agility50
  27. FD-485-D: Generic B05
  28. FD-494-J: Honda Nps50
  29. FD-531-J: Gilera C46
  30. FD-602-F: Tomos A3

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.128 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.