Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | C25 |
Kenteken | FHD-25-T, FHD–25–T, FHD 25 T (gespeld: Ferdinand Hendrik Dirk Twee Vijf Theodoor) |
Type | C25 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-08-2025 (9 dagen geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-06-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-2002 (ruim 23 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FHD25T |
|
30-06-2002 | Eerste toelating |
16-06-2021 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-06-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
26-09-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
09-09-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
24-08-2025 | Vorige aanvang tenaamstelling |
31-08-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen |
Massa leeg voertuig | 86 kg |
Massa rijklaar | 93 kg |
Wielbasis | 118 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,00 kW (4,08 pk) |
Geluidsniveau stationair | 80 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3250 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken FHD25T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 01-09-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van FHD25T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FHD-25-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FHD25T uit 2002 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FHD–25–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FHD–25–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, H, D en T kun je afhoudt maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 5 met afhoudt te combineren.
Als je FHD25T omdraait krijg je T52DHF, een Cesab Blitz 312 motorrijtuig met beperkte snelheid uit 2003.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, H, D en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in FHD25T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FHDT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FHDÂ 25Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: