Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | C25 |
Kenteken | FPR-47-T, FPR–47–T, FPR 47 T (gespeld: Ferdinand Pieter Rudolf Vier Zeven Theodoor) |
Type | C25 |
Uitvoering | 00 |
Typegoedkeuringsnummer | e3*92/61*0020*00 |
Variant | 1 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen framebuis onder bodemplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-09-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-07-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-04-2000 (ruim 25 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 06-07-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FPR47T |
|
25-04-2000 | Eerste toelating |
06-07-2023 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
07-07-2023 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-07-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
03-08-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
04-09-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen |
Massa leeg voertuig | 79 kg |
Massa rijklaar | 86 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 270 kg |
Wielbasis | 118 cm |
Technische maximale massa voertuig | 270 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,00 kW (4,08 pk) |
Geluidsniveau stationair | 80 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3250 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken FPR47T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van FPR47T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FPR-47-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FPR47T uit 2000 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FPR–47–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FPR–47–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, P, R en T kun je de volgende woorden maken: afpoeiert en afpraat. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, P, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 7 in FPR47T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FPRT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FPRÂ 47Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: