FS-519-B FS-523-B

FS-522-B: Piaggio C25

FS-522-B Op deze pagina vind je alle informatie over FS–522–B, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2008. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met FS-522-B?

infoverkopentools

Specificaties van de FS-522-B

Het kenteken van deze Piaggio C25 (FS522B) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken FS-522-B, FS–522–B, FS 522 B (gespeld: Ferdinand Simon Vijf Twee Twee Bernard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*04
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-10-2014 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-05-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-05-2008 (ruim 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de FS522B

14-05-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
14-05-2008 Eerste toelating
15-10-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum FS-522-B

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken FS522B (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 13-05-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de FS 522 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van FS522B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (FS522B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FS-522-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FS522B uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 52-FSB-2, een Vespa Si 25 km/uur bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FS-522-B, een Piaggio C25 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-522-SB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FS–522–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DS-522-B, een Sparta - bromfiets uit 1967.
  2. Verandering op plek 1: GS-522-B, een blauwe Fiat 500 personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FR-522-B, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: FT-522-B, een Baotian Tanco49 bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: FS-422-B, een Zundapp 434-02 bromfiets uit 1970.
  6. Verandering op plek 3: FS-622-B, een Gilera C46 bromfiets uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: FS-512-B, een Fosti Ft50qt-e bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: FS-532-B, een Piaggio C44 bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FS-523-B, een Piaggio C25 bromfiets uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: FS-522-D, een Kymco Vitality bromfiets uit 2008.

Meer kentekens met F, S en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 2 en 2 in FS522B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-05-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. FK-227-L: Peugeot Ludix
  2. FL-274-V: Baotian Oubao49
  3. FL-760-L: Piaggio C44
  4. FN-404-G: Yiying 25 sixties
  5. FN-775-J: Fosti Ft50qt-e.25
  6. FN-951-D: Yiying 25 sixties
  7. FP-005-P: Sym Av05w
  8. FP-217-K: Znen Zn50qt-e
  9. FP-319-L: Generic Cracker 50
  10. FP-526-N: Keeway Matrix
  11. FR-039-V: Tomos A3
  12. FR-207-V: Sym Av05w
  13. FR-275-X: Yiying Dolcevita 50
  14. FR-315-T: Tgb Bh1
  15. FR-347-P: Fosti Ft50qt-e.25
  16. FR-437-J: Peugeot Fb50qt-6a
  17. FR-597-B: Peugeot Fb50qt-6a
  18. FR-702-L: Kymco Agility50
  19. FR-799-N: Peugeot Fight
  20. FR-845-R: Beta Bs4
  21. FR-970-T: Sym Hu05w
  22. FS-007-F: Yiying Yy50qt-a
  23. FS-157-B: Piaggio C38
  24. FS-203-B: Piaggio C38
  25. FS-438-B: Tomos A3
  26. FS-470-B: Tomos A3
  27. FS-573-B: Piaggio C38
  28. FS-670-D: Gilera C46
  29. FS-694-D: Tgb Bm1
  30. FS-754-D: Keeway F-act

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.128 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.