Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | C25 |
Kenteken | FTH-48-D, FTH–48–D, FTH 48 D (gespeld: Ferdinand Theodoor Hendrik Vier Acht Dirk) |
Type | C25 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-01-2025 (bijna 8 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-01-2025 (bijna 8 maanden geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-2002 (ruim 23 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 07-01-2025 (8 maanden geleden) |
Tijdlijn van de FTH48D |
|
30-06-2002 | Eerste toelating |
07-01-2025 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
10-01-2025 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-01-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen |
Massa leeg voertuig | 79 kg |
Massa rijklaar | 86 kg |
Wielbasis | 118 cm |
Technische maximale massa voertuig | 270 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,90 kW (1,22 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken FTH48D (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van FTH48D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FTH-48-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FTH48D uit 2002 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FTH–48–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FTH–48–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, T, H en D kun je fitheid maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 8 met fitheid te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T, H en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 8 in FTH48D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTHD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FTHÂ 48Â D, gebruik dan onderstaande zoekbox: