83-DLJ-9 85-DLJ-9

84-DLJ-9: Piaggio C26

84-DLJ-9 Op deze pagina vind je alle informatie over 84–DLJ–9, een ééncilinder Piaggio C26. Het is een brommer/scooter uit 2002. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met 84-DLJ-9?

infoverkopentools

Specificaties van de 84-DLJ-9

Het kenteken van deze Piaggio C26 (84DLJ9) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Vervaldata en historie
Datum aanvang laatste tenaamstelling 09-05-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum aanvang tenaamstelling 15-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-2002 (ruim 23 jaar geleden)

Tijdlijn van de 84DLJ9

30-06-2002 Eerste toelating
15-11-2005 Huidige aanvang tenaamstelling
09-05-2012 Huidige aanvang laatste tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C26 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 97 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 1,26 m cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C26 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Motorcode C261M
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C26 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof benzine
Emissiecode nee
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Fiscaal
BPM € 0,-
Gedetailleerde waarde Uitgebreide waarde-check van deze Piaggio C26 doen

Bijwerkdatum 84-DLJ-9

De gegevens van deze Piaggio C26 met kenteken 84DLJ9 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 10-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C26?

Schadeverleden van de 84 DLJ 9

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van 84DLJ9 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C26 (84DLJ9)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 84-DLJ-9. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 84DLJ9 uit 2002 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 84-DLJ-9, een Piaggio C26 bromfiets uit 2002.
  2. Sidecode 10: D-849-LJ, een Tgb Bm1 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 84–DLJ–9 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 74-DLJ-9, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 94-DLJ-9, een Kreidler - bromfiets uit 1977.
  3. Verandering op plek 2: 83-DLJ-9, een Kreidler - bromfiets uit 1977.
  4. Verandering op plek 2: 85-DLJ-9, een Piaggio C25 bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: 84-BLJ-9, een Man Tgx bedrijfsauto uit 2018.
  6. Verandering op plek 3: 84-GLJ-9, een beige Toyota Prius personenauto uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: 84-DKJ-9, een Zundapp 517-05 bromfiets uit 1977.
  8. Verandering op plek 4: 84-DPJ-9, een Aprilia Te bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 84-DLG-9, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 84-DLK-9, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 84-DLJ-8, een Malaguti F-15 firefox bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, L en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 4 en 9 in 84DLJ9 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLJ-kentekens.

Meer Piaggio C26 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C26 bromfietsen

256 Piaggio C26 bromfietsen
Bekijk Piaggio C26 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.