48-DGX-2 51-DGX-2

49-DGX-2: Piaggio C31

49-DGX-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 49–DGX–2, een ééncilinder Piaggio C31. Het is een snorfiets uit 2005. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met 49-DGX-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 49-DGX-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C31
Kenteken 49-DGX-2, 49–DGX–2, 49 DGX 2 (gespeld: Vier Negen Dirk Gerard Xantippe Twee)
Type C31
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*92/61*0092*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat a. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C31 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 49DGX2

20-10-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
20-10-2005 Eerste toelating
20-10-2005 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C31 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 37 kg
Massa rijklaar 44 kg
Toegestane maximum massa voertuig 140 kg
Wielbasis 102 cm
Technische maximale massa voertuig 140 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C31 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,00 kW (1,36 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C31 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C31 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C31 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C31 opvragen

Bijwerkdatum 49-DGX-2

De gegevens van deze Piaggio C31 met kenteken 49DGX2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C31?

Schadeverleden van de 49 DGX 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 49DGX2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C31 (49DGX2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 49-DGX-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 49DGX2 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 49-DGX-2, een Piaggio C31 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DG-492-X, een Fiets met losse hulpmotor Bianchi aquilotto bromfiets uit 1973.
  3. Sidecode 10: D-492-GX, een Znen Zn50qt-f bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 49–DGX–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 39-DGX-2, een Piaggio C42 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 59-DGX-2, een Piaggio C42 bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 48-DGX-2, een Piaggio C25 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: 49-BGX-2, een Volvo Fh bedrijfsauto uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: 49-FGX-2, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: 49-DFX-2, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 49-DHX-2, een Zundapp 529-02 bromfiets uit 1978.
  8. Verandering op plek 5: 49-DGS-2, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 6: 49-DGX-1, een Sym G5j bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 49-DGX-3, een Yamaha Sa15 bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je 49DGX2 omdraait krijg je 2XGD94, een zwarte Dacia Logan personenauto uit 2014.

Meer kentekens met D, G en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 9 en 2 in 49DGX2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGX-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-10-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 02-DGX-3: Cpi Jr
  2. 06-DGB-4: Cpi Jr
  3. 11-DGB-5: Saxonette 529
  4. 15-DGX-1: Kymco Agility50
  5. 15-DGX-3: Kymco Vitality
  6. 20-DGB-4: Saxonette 529
  7. 23-DGB-1: Tomos A3
  8. 27-DGB-5: Yamaha Sa19
  9. 34-DGX-1: Tomos A3
  10. 41-DBG-4: Kymco Agility50
  11. 41-DHB-2: Baotian Bt49qt-3
  12. 42-DGX-1: Peugeot S1c
  13. 45-DFN-1: Peugeot Ludix
  14. 45-DGX-1: Peugeot Vivacity
  15. 53-DGX-1: Peugeot Vivacity
  16. 54-DGB-3: Cpi Jr
  17. 57-DHB-2: Tomos A3
  18. 59-DGX-2: Piaggio C42
  19. 61-DDG-2: Tomos A3
  20. 67-DGV-5: Saxonette 529
  21. 68-DGX-2: Piaggio C44
  22. 70-DBN-9: Piaggio C44
  23. 81-DGB-3: Tomos Pack r
  24. 82-DGX-2: Cpi Jr
  25. 84-DGK-3: Peugeot Ludix
  26. 85-DGK-5: Cpi Jr
  27. 93-DGR-5: Tomos A3
  28. 96-DGR-3: Tomos A3
  29. D-537-NV: Aprilia Tg

Meer Piaggio C31 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C31 bromfietsen

1.046 Piaggio C31 bromfietsen
Bekijk Piaggio C31 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C31 snorfietsen

1.038 Piaggio C31 snorfietsen
Bekijk Piaggio C31 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.