DSP-16-S DSP-18-S

DSP-17-S: Piaggio C37

DSP-17-S Op deze pagina vind je alle informatie over DSP–17–S, een Piaggio C37. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DSP-17-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DSP-17-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C37
Kenteken DSP-17-S, DSP–17–S, DSP 17 S (gespeld: Dirk Simon Pieter Één Zeven Simon)
Type C37
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e11*2000/7*00052*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis by motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C37 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-03-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de DSP17S

09-03-2011 Eerste toelating
23-11-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
27-05-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C37 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 94 kg
Massa rijklaar 101 kg
Toegestane maximum massa voertuig 280 kg
Wielbasis 132 cm
Technische maximale massa voertuig 280 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C37 opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C37 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C37 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C37 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C37 opvragen

Bijwerkdatum DSP-17-S

De gegevens van deze Piaggio C37 met kenteken DSP17S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C37?

Schadeverleden van de DSP 17 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van DSP17S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C37 (DSP17S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DSP-17-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DSP–17–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FSP-17-S, een Gazelle Ultimate speed bromfiets uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DRP-17-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DTP-17-S, een Sym Fiddle bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DSN-17-S, een Luqi Hl 3.0 bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: DSR-17-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2021.
  6. Verandering op plek 4: DSP-07-S, een Momo Morino 50 bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DSP-27-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: DSP-16-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  9. Verandering op plek 5: DSP-18-S, een Kaptein mobylette S10b (av-42) bromfiets uit 1968.
  10. Verandering op plek 6: DSP-17-R, een Sym Fiddle bromfiets uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: DSP-17-T, een Sym Fiddle bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, S, P en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S, P en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in DSP17S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSPS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-03-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-102-XP: Piaggio C25
  2. D-135-XP: Piaggio C44
  3. D-156-VR: Piaggio C25
  4. D-196-XP: Peugeot Kisbee
  5. D-210-XH: Sym Hu05w
  6. D-229-FK: Peugeot Fight
  7. D-233-XL: Beta Bs4
  8. D-290-HP: Sym Hu05w
  9. D-318-VF: Piaggio C38
  10. D-327-XN: Tomos Quadro E-start
  11. D-378-XP: Kymco People s
  12. D-387-VZ: Aprilia Sb
  13. D-420-XN: Agm V641
  14. D-513-NL: Sym Av05w
  15. D-547-XP: Aprilia Sb
  16. D-602-XD: Aixam S8
  17. D-695-XD: Znen Zn50qt-20
  18. D-726-XN: Fosti Ft50qt-e.25
  19. D-729-XP: Peugeot Vivacity
  20. D-736-XP: Sym Hu05w
  21. D-747-VG: Peugeot Speedfight
  22. D-748-XP: Sym Hu05w
  23. D-806-XN: Piaggio C38
  24. D-816-XP: Kreidler Rmc-e 50
  25. D-817-XL: Iva Ra9015
  26. D-823-RN: Fosti Ft50qt-e.25
  27. D-863-XB: Sym Xs50qt-2
  28. D-864-XP: Luuko Retro 50
  29. D-865-DK: Gilera C46
  30. D-965-RB: Keeway F-act

Meer Piaggio C37 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C37 bromfietsen

zestien Piaggio C37 bromfietsen
Bekijk Piaggio C37 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.