03-DBB-1 05-DBB-1

04-DBB-1: Piaggio C38

04-DBB-1 Op deze pagina vind je alle informatie over 04–DBB–1, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2005. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 04-DBB-1?

infoverkopentools

Specificaties van de 04-DBB-1

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 04-DBB-1, 04–DBB–1, 04 DBB 1 (gespeld: Nul Vier Dirk Bernard Bernard Één)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*04
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-07-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-09-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-09-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 04DBB1

10-09-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
10-09-2005 Eerste toelating
13-07-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 126 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 04-DBB-1

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 04DBB1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 04 DBB 1

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 04DBB1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (04DBB1)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 04-DBB-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 04DBB1 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 04-DBB-1, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DB-041-B, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-041-BB, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2008.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 04–DBB–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 34-DBB-1, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 2: 03-DBB-1, een Microcar Mc1 bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 05-DBB-1, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: 04-BBB-1, een Daf Fa lf45 bedrijfsauto uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: 04-FBB-1, een Zundapp Gts 50 bromfiets uit 1984.
  6. Verandering op plek 4: 04-DDB-1, een Batavus Mot o-mat bromfiets uit 1987.
  7. Verandering op plek 5: 04-DBF-1, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 6: 04-DBB-2, een Tomos S25/2 bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 04–DBB–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B en B kun je de volgende woorden maken: Debbie, Debby, dobbe en Dobbe. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 4 en 1 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, B en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 4 en 1 in 04DBB1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-09-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 01-DBG-1: Saxonette 529
  2. 04-DBG-6: Tgb Gi5
  3. 07-DBG-3: Peugeot Ludix
  4. 08-DBB-3: Kymco S1
  5. 12-DBG-2: Peugeot Vivacity
  6. 15-DBG-3: Peugeot Vivacity
  7. 16-DBG-1: Rieju Rr
  8. 18-DBB-1: Yamaha Sa19
  9. 27-DBF-2: Yamaha Tzr50
  10. 34-DBG-1: Tomos A3
  11. 36-DBG-3: Peugeot Vivacity
  12. 37-DBG-1: Tomos A3
  13. 42-DBD-4: Aixam Aixam
  14. 56-DBF-9: Sachs fahrz. u motortech. Rc 505/madass
  15. 61-DBF-9: Cpi Jr
  16. 62-DBB-3: Cpi Jp
  17. 65-DBD-4: Aixam Aixam
  18. 67-DBG-5: Piaggio C42
  19. 70-DBD-3: Kymco Vitality
  20. 73-DBG-5: Kymco Agility50
  21. 74-DBD-3: Ligier Nova
  22. 79-DBD-4: Piaggio C38
  23. 79-DBG-2: Peugeot Vivacity
  24. 79-DBG-5: Aprilia Te
  25. 80-DBG-4: Generic Bn0t
  26. 81-DBG-1: Peugeot Vivacity
  27. 81-DBG-3: Piaggio C45
  28. 97-DBG-1: Peugeot Ludix
  29. 97-DBG-6: Cpi Jw(50)
  30. FFS-45-X: Gilera C36

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.