09-FKJ-1 15-FKJ-1

11-FKJ-1: Piaggio C38

11-FKJ-1 Op deze pagina vind je alle informatie over 11–FKJ–1, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 11-FKJ-1?

infoverkopentools

Specificaties van de 11-FKJ-1

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 11-FKJ-1, 11–FKJ–1, 11 FKJ 1 (gespeld: Één Één Ferdinand Karel Jan Één)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-11-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 11FKJ1

09-05-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
09-05-2006 Eerste toelating
09-05-2006 Vorige aanvang tenaamstelling
26-11-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 11-FKJ-1

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 11FKJ1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 11 FKJ 1

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 11FKJ1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (11FKJ1)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 11-FKJ-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 11FKJ1 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 11-FKJ-1, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: FK-111-J, een Sym Hu05w bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-111-KJ, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 11–FKJ–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 21-FKJ-1, een Gilera C46 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 2: 12-FKJ-1, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 3: 11-BKJ-1, een Man Tgs bedrijfsauto uit 2014.
  4. Verandering op plek 3: 11-GKJ-1, een grijze Opel Astra personenauto uit 2008.
  5. Verandering op plek 4: 11-FJJ-1, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: 11-FLJ-1, een Puch P1 40 km/h bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 5: 11-FKG-1, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 11-FKL-1, een Puch Maxi 25 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 6: 11-FKJ-2, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 11–FKJ–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, K en J kun je de volgende woorden maken: Foekje en Fokje. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 1 en 1 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met F, K en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, K en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 1 en 1 in 11FKJ1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FKJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-05-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 12-FKT-7: Kymco Agility50
  2. 14-FLK-4: Kymco Agility50
  3. 18-FLK-5: Yamaha Cs50
  4. 18-FLK-6: Piaggio C80
  5. 23-DXX-9: Yamaha Sa14
  6. 26-DZB-6: Yamaha Sa14
  7. 27-DFL-8: Tomos Youngst r
  8. 33-FJS-9: Rieju Mrx
  9. 34-FKT-7: Peugeot Ludix
  10. 39-DRL-7: Tomos Youngst r
  11. 39-FKT-7: Peugeot Fight
  12. 43-DTF-7: Peugeot Ludix
  13. 46-FKT-7: Sym G5j
  14. 52-FKB-5: Peugeot Ludix
  15. 54-FHR-4: Aprilia Tf
  16. 63-FJL-4: Tomos A3
  17. 64-FGV-5: Piaggio C45
  18. 65-DSG-7: Peugeot Ludix
  19. 65-FJG-9: Gilera C46
  20. 71-FKT-3: Jdm Abaca
  21. 73-FKT-8: Piaggio C25
  22. 78-FLG-2: Motorhispania Fu0c
  23. 81-FFP-1: Peugeot Ludix
  24. 82-FKT-2: Kymco Agility50
  25. 83-FKT-8: Piaggio C25
  26. 84-FKT-5: Tomos A3
  27. 87-FKT-4: Kymco S1
  28. 88-FKP-3: Bellier 503
  29. 97-DDZ-2: Kymco Sa10
  30. 98-FKP-4: Peugeot Vivacity

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.