12-DZP-2 18-DZP-2

17-DZP-2: Piaggio C38

17-DZP-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 17–DZP–2, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 17-DZP-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 17-DZP-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 17-DZP-2, 17–DZP–2, 17 DZP 2 (gespeld: Één Zeven Dirk Zaandam Pieter Twee)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-03-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-03-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 17DZP2

21-03-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
21-03-2006 Eerste toelating
19-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
18-05-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 17-DZP-2

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 17DZP2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 17 DZP 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 17DZP2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (17DZP2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 17-DZP-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 17DZP2 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 17-DZP-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 10: D-172-ZP, een Btc Iva lux50 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 17–DZP–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 07-DZP-2, een Yamaha Sa21 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 27-DZP-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 15-DZP-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 18-DZP-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 17-BZP-2, een Mercedes-benz Actros bedrijfsauto uit 2024.
  6. Verandering op plek 3: 17-GZP-2, een grijze Volkswagen Polo personenauto uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: 17-DTP-2, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 17-DZL-2, een Aprilia Rl bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 17-DZR-2, een Puch Maxi-s bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 17-DZP-1, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: 17-DZP-3, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, Z en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 7 en 2 in 17DZP2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-03-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 01-DKX-3: Peugeot Vivacity
  2. 02-DNN-9: Sym G5j
  3. 02-DZV-1: Tomos A3
  4. 03-DZS-2: Piaggio C44
  5. 05-DPR-8: Tomos A3
  6. 07-DBP-1: Yamaha Sa19
  7. 09-DZS-2: Piaggio C25
  8. 11-DZS-2: Piaggio C25
  9. 14-DZJ-2: Piaggio C38
  10. 20-DZS-1: Peugeot Fight
  11. 22-DZP-2: Piaggio C25
  12. 23-DTB-1: Yamaha 70
  13. 26-DZP-2: Piaggio C31
  14. 34-DTR-9: Kymco Agility50
  15. 35-DFG-7: Peugeot B1
  16. 37-DZS-1: Tgb Bh1
  17. 39-DZV-1: Kymco Agility50
  18. 48-DXX-7: Tomos A3
  19. 50-DZJ-2: Jdm Abaca
  20. 53-DXB-6: Peugeot Vivacity
  21. 54-DTF-7: Kymco Sc10as
  22. 59-DZP-2: Peugeot G1a
  23. 68-DZS-1: Yamaha Cs50m
  24. 76-DZF-5: Sym Ft05w
  25. 86-DZF-5: Tomos A3
  26. 87-DXX-9: Peugeot G1a
  27. 88-DXX-8: Tomos A3
  28. 89-DXV-2: Piaggio C44
  29. 96-DFJ-3: Tomos A3
  30. 98-DXN-1: Peugeot Ludix

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.