18-DZP-2 22-DZP-2

20-DZP-2: Piaggio C38

20-DZP-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 20–DZP–2, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 20-DZP-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 20-DZP-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 20-DZP-2, 20–DZP–2, 20 DZP 2 (gespeld: Twee Nul Dirk Zaandam Pieter Twee)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-08-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-03-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-03-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 20DZP2

18-03-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
18-03-2006 Eerste toelating
20-02-2008 Vorige aanvang tenaamstelling
04-08-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 20-DZP-2

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 20DZP2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 21-09-2024.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 20 DZP 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 20DZP2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (20DZP2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 20-DZP-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 20DZP2 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 20-DZP-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DZ-202-P, een Suzuki Street magic bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-202-ZP, een Kymco Sento bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 20–DZP–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 30-DZP-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 2: 21-DZP-2, een Gilera C46 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 3: 20-BZP-2, een Mercedes-benz Actros bedrijfsauto uit 2024.
  4. Verandering op plek 3: 20-GZP-2, een rode Volkswagen Golf personenauto uit 2008.
  5. Verandering op plek 4: 20-DXP-2, een Tomos A2 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 5: 20-DZL-2, een Aprilia Rl bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 5: 20-DZR-2, een Motobecane 5000 bromfiets uit 1987.
  8. Verandering op plek 6: 20-DZP-3, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, Z en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0 en 2 in 20DZP2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

18-03-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 03-DXL-9: Tomos Pack r
  2. 07-DZH-4: Piaggio C38
  3. 11-DXK-5: Peugeot Ludix
  4. 15-DZH-9: Kymco Agility50
  5. 15-DZP-1: Tomos Revival Ts(two seater)
  6. 15-DZP-2: Piaggio C38
  7. 21-DZP-1: Tomos A3
  8. 22-DZJ-2: Piaggio C44
  9. 33-DTZ-4: Kymco S1
  10. 34-DZP-2: Aprilia Vf
  11. 35-DXN-1: Yamaha Cs50
  12. 43-DZP-1: Peugeot Vivacity
  13. 44-DZP-1: Peugeot Fight
  14. 51-DXB-6: Peugeot Vivacity
  15. 53-DXB-8: Peugeot Ludix
  16. 53-DZF-7: Cpi Jr
  17. 54-DZP-1: Sym Hu05w
  18. 71-DDP-4: Aixam Scouty
  19. 71-DVS-6: Yamaha Cs50
  20. 71-DZJ-1: Yamaha Sa19
  21. 74-DZS-1: Yamaha Sa21
  22. 76-DZH-2: Kymco People s
  23. 78-DXP-7: Sym Hu05w
  24. 86-DZH-3: Yamaha Sa21
  25. 87-DRK-7: Aprilia Vf
  26. 88-DZP-1: Tomos A3
  27. 96-DXK-4: Peugeot A1
  28. 96-DZH-8: Tomos A3
  29. 99-DZJ-1: Tomos A3
  30. 99-DZP-1: Yamaha Sa14

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.