Het kenteken van deze Piaggio C38 (21FTS1) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | C38 |
Kenteken | 21-FTS-1, 21–FTS–1, 21 FTS 1 (gespeld: Twee Één Ferdinand Theodoor Simon Één) |
Type | C38 |
Uitvoering | 00 |
Typegoedkeuringsnummer | e3*92/61*0125*06 |
Variant | 3 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat onder zadel |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-08-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-07-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 08-07-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 21FTS1 |
|
08-07-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-07-2006 | Eerste toelating |
27-08-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen |
Massa leeg voertuig | 102 kg |
Massa rijklaar | 109 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 290 kg |
Wielbasis | 129 cm |
Technische maximale massa voertuig | 290 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 2,60 kW (3,54 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 2,60 kW (3,54 pk) |
Geluidsniveau stationair | 78 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3500 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 21FTS1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 21-09-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 21FTS1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 21-FTS-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 21FTS1 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 21–FTS–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 21–FTS–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, T en S kun je de volgende woorden maken: fats, fiets, fitis, Fitis, fits, foetsie, foetus en fouts. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 1 en 1 met dat woord te combineren.
Als je 21FTS1 omdraait krijg je 1STF12, een rode Citroen C3 personenauto uit 2010.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 1 en 1 in 21FTS1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 21Â FTSÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: