21-DLB-4 23-DLB-4

22-DLB-4: Piaggio C38

22-DLB-4 Op deze pagina vind je alle informatie over 22–DLB–4, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2005. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 22-DLB-4?

infoverkopentools

Specificaties van de 22-DLB-4

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 22-DLB-4, 22–DLB–4, 22 DLB 4 (gespeld: Twee Twee Dirk Lodewijk Bernard Vier)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-07-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 22DLB4

14-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
14-11-2005 Eerste toelating
03-07-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 22-DLB-4

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 22DLB4 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 22 DLB 4

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 22DLB4 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (22DLB4)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 22-DLB-4. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 22DLB4 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 22-DLB-4, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DL-224-B, een Pgo Pe-25ds bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-224-LB, een Jiajue Jj50qt-4 bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 22–DLB–4 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 12-DLB-4, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 32-DLB-4, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 21-DLB-4, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: 23-DLB-4, een Gilera C46 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 22-BLB-4, een Volvo Fh bedrijfsauto uit 2018.
  6. Verandering op plek 3: 22-FLB-4, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 22-DKB-4, een Puch Zip 25 km/h bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 22-DNB-4, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 22-DLD-4, een Hyosung - bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 22-DLB-1, een Peugeot Fight bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 22-DLB-5, een Yamaha Sa15 bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 22–DLB–4 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en B kun je dolby maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 2 en 4 met dolby te combineren.

Meer kentekens met D, L en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 2 en 4 in 22DLB4 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-11-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 06-DBP-3: Sym Hu05w
  2. 07-DKS-8: Kymco Agility50
  3. 17-DKX-2: Yamaha Sa21
  4. 19-DKX-1: Trigger 50 Mk i
  5. 22-DKX-2: Yamaha Sa21
  6. 23-DKS-7: Baotian Bt49qt-3
  7. 24-DKX-3: Tomos A3
  8. 25-DHN-6: Aprilia Se
  9. 31-DKP-9: Tomos Flexer
  10. 33-DHB-3: Baotian Bt49qt-3
  11. 34-DJG-8: Piaggio C38
  12. 43-DKX-1: Microcar Mc1
  13. 43-DKX-2: Cpi Jr
  14. 47-DDB-4: Cpi Jr
  15. 50-DGR-5: Kymco Agility50
  16. 51-DFK-3: Malaguti 68
  17. 56-DKP-4: Kymco Agility50
  18. 58-DKX-2: Piaggio C38
  19. 63-DKS-7: Peugeot Vivacity
  20. 70-DKS-7: Peugeot Vivacity
  21. 75-DLB-3: Peugeot A1
  22. 76-DKX-2: Piaggio C38
  23. 80-DGK-3: Peugeot Vivacity
  24. 80-DKP-8: Tomos A3
  25. 83-DKS-7: Sym Hu05w
  26. 84-DHF-5: Peugeot Fight
  27. 84-DKP-9: Peugeot Fight
  28. 89-DKX-1: Tomos A3
  29. 98-DKS-6: Tomos A3
  30. 99-DGK-3: Baotian Bt49qt-3

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.