24-DLK-8 27-DLK-8

25-DLK-8: Piaggio C38

25-DLK-8 Op deze pagina vind je alle informatie over 25–DLK–8, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2005. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 25-DLK-8?

infoverkopentools

Specificaties van de 25-DLK-8

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 25-DLK-8, 25–DLK–8, 25 DLK 8 (gespeld: Twee Vijf Dirk Lodewijk Karel Acht)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-07-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 25DLK8

31-08-2005 Eerste toelating
15-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
12-07-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 25-DLK-8

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 25DLK8 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 25 DLK 8

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 25DLK8 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (25DLK8)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 25-DLK-8. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 25DLK8 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 25-DLK-8, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DL-258-K, een Fiets met losse hulpmotor Berini Gazelle bromfiets uit 1973.
  3. Sidecode 10: D-258-LK, een Microcar M.go bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 25–DLK–8 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 45-DLK-8, een Daelim Se1 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 2: 24-DLK-8, een Hero majestic Cityflex bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 27-DLK-8, een Zundapp 428 bromfiets uit 1973.
  4. Verandering op plek 3: 25-BLK-8, een Scania R440 bedrijfsauto uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: 25-FLK-8, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: 25-DKK-8, een Yamaha Sa19 bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 25-DRK-8, een Tomos Pack r bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: 25-DLJ-8, een Hyosung Sf 50 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 25-DLL-8, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 25-DLK-7, een Peugeot Rapido (stl 50) bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 25–DLK–8 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en K kun je de volgende woorden maken: De Laak, dolik en dolk. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 5 en 8 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je 25DLK8 omdraait krijg je 8KLD52, een witte Opel Insignia Limousine hb personenauto uit 2013.

Meer kentekens met D, L en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 5 en 8 in 25DLK8 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLK-kentekens.

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.