35-FHX-5 39-FHX-5

37-FHX-5: Piaggio C38

37-FHX-5 Op deze pagina vind je alle informatie over 37–FHX–5, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 37-FHX-5?

infoverkopentools

Specificaties van de 37-FHX-5

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 37-FHX-5, 37–FHX–5, 37 FHX 5 (gespeld: Drie Zeven Ferdinand Hendrik Xantippe Vijf)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 37FHX5

02-05-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
02-05-2006 Eerste toelating
06-12-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
23-09-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
05-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 37-FHX-5

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 37FHX5 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 37 FHX 5

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 37FHX5 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (37FHX5)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 37-FHX-5. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 37FHX5 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 37-FHX-5, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: FH-375-X, een Sym Hu05w bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-375-HX, een Sym Fw05a bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 37–FHX–5 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 27-FHX-5, een Aprilia Vf bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 47-FHX-5, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 36-FHX-5, een Piaggio C44 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 38-FHX-5, een Piaggio C31 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 37-DHX-5, een Piaggio Ciao Mix 25 km/h bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 3: 37-GHX-5, een grijze Ford C-max personenauto uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: 37-FGX-5, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 37-FJX-5, een Hercules Saxonette bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 37-FHV-5, een Kymco Pr 50 a bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 37-FHZ-5, een Piaggio C31 bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 37-FHX-3, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  12. Verandering op plek 6: 37-FHX-7, een Saxonette - bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je 37FHX5 omdraait krijg je 5XHF73, een blauwe Opel Corsa personenauto uit 2014.

Meer kentekens met F, H en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, H en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7 en 5 in 37FHX5 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FHX-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-05-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 01-DBP-2: Peugeot B1
  2. 03-DSF-7: Kymco Grand dink 50
  3. 07-DXX-9: Saxonette 529
  4. 10-FJG-8: Peugeot Ludix
  5. 13-DNJ-8: Sym G5j
  6. 18-FGV-5: Peugeot A1
  7. 19-FHX-5: Yamaha Sa14
  8. 24-FJT-1: Yamaha Cs50m
  9. 26-DTD-2: Tomos A3
  10. 27-FGH-8: Tomos A3
  11. 39-DSP-1: Peugeot Vivacity
  12. 39-FGH-9: Yamaha Sa14
  13. 47-FBT-2: Peugeot Vivacity
  14. 51-FHR-5: Peugeot Vivacity
  15. 54-FKB-5: Peugeot Fight
  16. 59-FJL-5: Kymco Agility50
  17. 61-DRG-3: Piaggio C31
  18. 63-FJT-1: Tomos A3
  19. 71-DTF-6: Kymco Sc10as
  20. 72-FHK-1: Tgb Bm1
  21. 78-FDS-8: Tomos A3
  22. 79-FJL-3: Tomos A3
  23. 83-FJT-1: Piaggio C31
  24. 84-FJG-9: Peugeot Ludix
  25. 88-DXB-5: Tgb Bh1
  26. 92-FHR-4: Gilera C46
  27. 92-FKB-6: Piaggio C44
  28. 95-FHR-4: Piaggio C25
  29. 96-DXS-8: Piaggio C31

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.