38-DNB-6 40-DNB-6

39-DNB-6: Piaggio C38

39-DNB-6 Op deze pagina vind je alle informatie over 39–DNB–6, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2007. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met 39-DNB-6?

infoverkopentools

Specificaties van de 39-DNB-6

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 39-DNB-6, 39–DNB–6, 39 DNB 6 (gespeld: Drie Negen Dirk Nico Bernard Zes)
Type C38
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*05
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-08-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-06-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-06-2007 (ruim 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de 39DNB6

04-06-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
04-06-2007 Eerste toelating
18-01-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
14-08-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 39-DNB-6

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 39DNB6 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 39 DNB 6

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van 39DNB6 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (39DNB6)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 39-DNB-6. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 39DNB6 uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 39-DNB-6, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: D-396-NB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 39–DNB–6 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 29-DNB-6, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 49-DNB-6, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 38-DNB-6, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: 39-BNB-6, een Scania P250 bedrijfsauto uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: 39-FNB-6, een G en w kreidler K53/502 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: 39-DLB-6, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 39-DPB-6, een Puch - bromfiets uit 1973.
  8. Verandering op plek 5: 39-DND-6, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 6: 39-DNB-5, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 39-DNB-7, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 39–DNB–6 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N en B kun je DNB maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 9 en 6 met DNB te combineren.

Meer kentekens met D, N en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 9 en 6 in 39DNB6 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

04-06-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. 65-DDP-6: Peugeot Vivacity
  2. DL-912-K: Peugeot Vivacity
  3. FD-943-R: Peugeot Fight
  4. FF-583-X: Piaggio C38
  5. FG-846-X: Peugeot Vivacity
  6. FH-173-S: Sym Hu05w
  7. FH-253-V: Jdm Abaca
  8. FH-471-Z: Jmstar Aa
  9. FH-701-X: Baotian Rebel49
  10. FH-746-V: Benzhou 50retro
  11. FJ-013-G: Greenbike Greenbike
  12. FJ-022-D: Yamaha Sa21
  13. FJ-160-D: Benzhou 50retro
  14. FJ-230-D: Benzhou 50retro
  15. FJ-272-B: Kymco Agility50
  16. FJ-290-F: Tomos A3
  17. FJ-338-H: Sanyou Sy50qt-6
  18. FJ-434-F: Black n roll S4800d
  19. FJ-448-F: Black n roll S4800d
  20. FJ-450-F: Black n roll S4800d
  21. FJ-451-F: Black n roll S4800d
  22. FJ-479-B: Meitian Mt50qt-13
  23. FJ-583-F: Aprilia Tf
  24. FJ-615-G: Motormania Zn50qt-e.25
  25. FJ-622-G: Motormania Zn50qt-e
  26. FJ-646-H: Ego cycle Helio M
  27. FJ-651-H: Arrow A45
  28. FJ-694-F: Piaggio C38
  29. FJ-766-F: Kymco People s
  30. FJ-980-F: Tomos A3

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.