51-DXK-4 53-DXK-4

52-DXK-4: Piaggio C38

52-DXK-4 Op deze pagina vind je alle informatie over 52–DXK–4, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met 52-DXK-4?

infoverkopentools

Specificaties van de 52-DXK-4

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 52-DXK-4, 52–DXK–4, 52 DXK 4 (gespeld: Vijf Twee Dirk Xantippe Karel Vier)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*07
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-03-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-03-2006 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 52DXK4

08-03-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
08-03-2006 Eerste toelating
16-07-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 100 kg
Massa rijklaar 107 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,00 kW (1,36 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 74 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 52-DXK-4

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 52DXK4 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 21-12-2024.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 52 DXK 4

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 52DXK4 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (52DXK4)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 52-DXK-4. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 52DXK4 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 52-DXK-4, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DX-524-K, een Solex Do bromfiets uit 1967.
  3. Sidecode 10: D-524-XK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 52–DXK–4 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 42-DXK-4, een Hyosung Sd-50 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 62-DXK-4, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 51-DXK-4, een Piaggio C42 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 53-DXK-4, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 52-BXK-4, een Volvo Fh bedrijfsauto uit 2024.
  6. Verandering op plek 3: 52-FXK-4, een Zundapp 422 Combinette bromfiets uit 1973.
  7. Verandering op plek 4: 52-DVK-4, een Tomos S25 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 52-DZK-4, een Aixam A400 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 52-DXJ-4, een Peugeot B1 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 52-DXL-4, een Peugeot Zenith 45 km/h bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 52-DXK-3, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  12. Verandering op plek 6: 52-DXK-5, een Tgb Bk1 bromfiets uit 2006.

Achterstevoren

Als je 52DXK4 omdraait krijg je 4KXD25, een witte Peugeot 107 personenauto uit 2009.

Meer kentekens met D, X en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, X en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 2 en 4 in 52DXK4 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DXK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-03-2006 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 05-DXG-2: Aixam Aixam
  2. 06-DVX-7: Aixam Aixam
  3. 12-DJS-1: Tomos A3
  4. 18-DVX-8: Piaggio C44
  5. 27-DXN-1: Tomos A3
  6. 29-DVX-7: Peugeot Vivacity
  7. 30-DXN-2: Microcar Mc2
  8. 35-DXP-7: Tomos Pack r
  9. 37-DXB-6: Tomos A3
  10. 37-DXN-1: Yamaha Sa19
  11. 38-DVV-2: Peugeot Ludix
  12. 38-DVX-7: Peugeot Ludix
  13. 42-DXS-4: Cpi Jr
  14. 44-DXH-4: Microcar Mc2
  15. 47-DSG-7: Tomos A3
  16. 51-DXK-4: Piaggio C42
  17. 58-DXK-1: Tomos A3
  18. 67-DXS-9: Aprilia Vf
  19. 68-DXG-2: Yamaha Sa14
  20. 68-DXL-7: Peugeot Vivacity
  21. 68-DXS-4: Tomos A3
  22. 76-DXN-1: Gilera C46
  23. 77-DTN-2: Malaguti 47
  24. 78-DXS-8: Yamaha Sa14
  25. 91-DXH-3: Tomos A3
  26. 92-DXH-5: Yamaha Sa19
  27. 94-DHX-1: Tomos A3
  28. 95-DXL-9: Rieju Rr
  29. 95-DXN-1: Piaggio C31
  30. FLJ-65-T: Aixam Aixam

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.