62-FGV-5 66-FGV-5

65-FGV-5: Piaggio C38

65-FGV-5 Op deze pagina vind je alle informatie over 65–FGV–5, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 65-FGV-5?

infoverkopentools

Specificaties van de 65-FGV-5

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 65-FGV-5, 65–FGV–5, 65 FGV 5 (gespeld: Zes Vijf Ferdinand Gerard Victor Vijf)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-04-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-04-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-04-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 65FGV5

22-04-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
22-04-2006 Eerste toelating
22-04-2006 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 65-FGV-5

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 65FGV5 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 65 FGV 5

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 65FGV5 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (65FGV5)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 65-FGV-5. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 65FGV5 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 65-FGV-5, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: FG-655-V, een Kymco Mxu bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-655-GV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 65–FGV–5 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 55-FGV-5, een Tomos Pack r bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 85-FGV-5, een Baotian Bt50qt-11 bromfiets uit 2008.
  3. Verandering op plek 2: 64-FGV-5, een Piaggio C45 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 66-FGV-5, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 65-DGV-5, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 3: 65-GGV-5, een grijze Mercedes-benz 300 D personenauto uit 1986.
  7. Verandering op plek 4: 65-FFV-5, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 65-FHV-5, een Puch Zip 25 km/h bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 65-FGT-5, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 65-FGZ-5, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 65-FGV-4, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 65-FGV-8, een Yamaha Sa15 bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je 65FGV5 omdraait krijg je 5VGF56, een Mercedes-benz 906 Ka 50 sprinter 516cdi bedrijfsauto uit 2010.

Meer kentekens met F, G en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 5 en 5 in 65FGV5 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-04-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 01-FGD-7: Sym Bs05w
  2. 13-FGD-5: Peugeot Vivacity
  3. 19-FGP-6: Tomos A3
  4. 20-FGV-4: Tomos A3
  5. 21-FHK-2: Piaggio C25
  6. 25-FGH-9: Kymco Agility50
  7. 27-FGV-4: Tomos Flexer
  8. 28-FHK-2: Piaggio C25
  9. 40-FHD-8: Sym Jet 50
  10. 48-FHF-2: Sym Hu05w
  11. 49-DTZ-3: Malaguti Firefox F15 50 l/c
  12. 52-FGV-5: Tomos Youngst r
  13. 52-FHF-1: Piaggio C38
  14. 57-FHK-1: Tomos A3
  15. 61-FHF-2: Tomos A3
  16. 63-FBG-8: Peugeot Fight
  17. 68-FFX-4: Piaggio C42
  18. 76-FHK-1: Kymco Vitality
  19. 77-FFP-1: Peugeot Vivacity
  20. 84-FGH-9: Peugeot Vivacity
  21. 84-FHJ-9: Tomos Revival Ts(two seater)
  22. 88-FGP-5: Tomos A3
  23. 89-FHK-1: Yamaha Sa21
  24. 90-DDL-8: Piaggio C31
  25. 94-DZT-9: Tomos A3
  26. 94-FHF-1: Piaggio C38
  27. 97-FBN-9: Kymco Sa10
  28. 98-FGD-5: Yamaha Sa19
  29. 99-FHD-9: Yamaha Sa21
  30. 99-FHJ-9: Peugeot Vivacity

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.661 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.