65-FGD-6 70-FGD-6

69-FGD-6: Piaggio C38

69-FGD-6 Op deze pagina vind je alle informatie over 69–FGD–6, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met 69-FGD-6?

infoverkopentools

Specificaties van de 69-FGD-6

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 69-FGD-6, 69–FGD–6, 69 FGD 6 (gespeld: Zes Negen Ferdinand Gerard Dirk Zes)
Type C38
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*05
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-04-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-04-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 69FGD6

13-04-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
13-04-2006 Eerste toelating
10-02-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
13-01-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
15-07-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 69-FGD-6

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 69FGD6 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 69 FGD 6

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 69FGD6 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (69FGD6)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 69-FGD-6. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 69FGD6 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 69-FGD-6, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 10: F-696-GD, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 69–FGD–6 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 59-FGD-6, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 79-FGD-6, een Peugeot S1c bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 68-FGD-6, een Piaggio C31 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: 69-DGD-6, een Zundapp 517-05 bromfiets uit 1977.
  5. Verandering op plek 3: 69-GGD-6, een grijze Bmw 3er Reihe personenauto uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: 69-FFD-6, een Beta Bs4 bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 69-FJD-6, een Suzuki Zr 50 slp bromfiets uit 1987.
  8. Verandering op plek 5: 69-FGF-6, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 6: 69-FGD-3, een Kreidler - bromfiets uit 1973.
  10. Verandering op plek 6: 69-FGD-9, een Tgb Gi5 bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om 69–FGD–6 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, G en D kun je de volgende woorden maken: afgod en afgooide. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 9 en 6 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met F, G en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 9 en 6 in 69FGD6 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-04-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 01-DRB-9: Peugeot A1
  2. 02-FGD-6: Yamaha Cs50m
  3. 07-DTH-4: Peugeot Ludix
  4. 15-FGD-6: Yamaha Sa21
  5. 16-DVS-7: Peugeot Fight
  6. 17-FFP-2: Keeway Focus
  7. 18-FDX-6: Tomos A3
  8. 18-FFX-4: Yamaha Cs50m
  9. 20-FFP-3: Cpi Jr
  10. 25-FFP-3: Tomos A3
  11. 27-FFJ-6: Piaggio C44
  12. 30-FFF-2: Piaggio C25
  13. 36-FFF-2: Piaggio C32
  14. 38-DZV-1: Tgb Bk1
  15. 45-FFJ-5: Cpi Jr
  16. 50-DVJ-5: Yamaha Sa14
  17. 50-FDD-3: Jdm Abaca
  18. 55-FFD-9: Tomos A3
  19. 57-FFX-4: Keeway Focus
  20. 58-FDS-9: Gilera C46
  21. 66-DVK-7: Tomos A3
  22. 70-DZP-1: Tgb Bh1
  23. 73-FFP-2: Kymco Sa10
  24. 75-FFP-2: Kymco S1
  25. 78-FFF-2: Peugeot Vivacity
  26. 79-FFF-2: Peugeot Ludix
  27. 81-FFP-2: Piaggio C44
  28. 83-FGD-6: Peugeot A1
  29. 92-FFV-4: Tomos A3
  30. 96-FGD-5: Tomos A3

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.