71-FTX-7 73-FTX-7

72-FTX-7: Piaggio C38

72-FTX-7 Op deze pagina vind je alle informatie over 72–FTX–7, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 72-FTX-7?

infoverkopentools

Specificaties van de 72-FTX-7

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 72-FTX-7, 72–FTX–7, 72 FTX 7 (gespeld: Zeven Twee Ferdinand Theodoor Xantippe Zeven)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-06-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 72FTX7

07-07-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
07-07-2006 Eerste toelating
08-06-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 72-FTX-7

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 72FTX7 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 72 FTX 7

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 72FTX7 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (72FTX7)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 72-FTX-7. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 72FTX7 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 72-FTX-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 10: F-727-TX, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 72–FTX–7 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 52-FTX-7, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 82-FTX-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 71-FTX-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 73-FTX-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 72-BTX-7, een Daf Xf 410 ft bedrijfsauto uit 2023.
  6. Verandering op plek 3: 72-HTX-7, een beige Mercedes-benz A150 personenauto uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: 72-FSX-7, een Beta Bs4 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 72-FVX-7, een Suzuki Zr 50 slp bromfiets uit 1987.
  9. Verandering op plek 5: 72-FTV-7, een Tomos A2 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 72-FTZ-7, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2000.
  11. Verandering op plek 6: 72-FTX-6, een Kymco Activ 50 bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 72-FTX-8, een Tomos A3 bromfiets uit 2007.

Achterstevoren

Als je 72FTX7 omdraait krijg je 7XTF27, een grijze Peugeot 3008 personenauto uit 2014.

Meer kentekens met F, T en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 2 en 7 in 72FTX7 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTX-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-07-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 01-FSJ-9: Sym G5j
  2. 02-FTR-8: Beta Bs4
  3. 07-FTH-3: Baotian Bt49qt-3
  4. 14-FTR-4: Kymco B1
  5. 14-FTS-1: Piaggio C38
  6. 15-FTR-8: Piaggio C25
  7. 15-FTT-7: Piaggio C25
  8. 18-FTR-8: Piaggio C25
  9. 21-FTR-4: Kymco Vitality
  10. 22-FGV-4: Tomos Revival Ts(two seater)
  11. 28-FTR-8: Peugeot Vivacity
  12. 34-FTT-4: Microcar Mc2
  13. 38-FTX-7: Piaggio C25
  14. 39-DXV-1: Kymco Agility50
  15. 55-FTR-3: Tomos A3
  16. 55-FTX-7: Piaggio C25
  17. 62-FTN-1: Tgb Bh1
  18. 64-FSX-4: Sym Ft05w
  19. 65-FST-7: Cpi Jr
  20. 65-FTX-4: Kymco Grand dink 50
  21. 76-FND-8: Peugeot Fight
  22. 78-FTX-6: Piaggio C25
  23. 84-FTT-4: Tomos Youngst r
  24. 93-FTK-2: Kymco Agility50
  25. 95-FSJ-8: Sym G5j
  26. 96-FLT-4: Peugeot Vivacity
  27. 96-FTR-7: Generic Bn0t
  28. 96-FTX-6: Piaggio C25
  29. 99-FNV-3: Kymco Agility50

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.