67-DSV-5 76-DSV-5

73-DSV-5: Piaggio C38

73-DSV-5 Op deze pagina vind je alle informatie over 73–DSV–5, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2006. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met 73-DSV-5?

infoverkopentools

Specificaties van de 73-DSV-5

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 73-DSV-5, 73–DSV–5, 73 DSV 5 (gespeld: Zeven Drie Dirk Simon Victor Vijf)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*07
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 73DSV5

04-02-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
04-02-2006 Eerste toelating
19-08-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,00 kW (1,36 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 74 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 73-DSV-5

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 73DSV5 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 73 DSV 5

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 73DSV5 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (73DSV5)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 73-DSV-5. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 73DSV5 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 73-DSV-5, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DS-735-V, een Puch Maxi-s bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-735-SV, een Yiying 25 sixties bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 73–DSV–5 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 63-DSV-5, een Gilera C27 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 83-DSV-5, een Piaggio C44 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 72-DSV-5, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 75-DSV-5, een Gilera C27 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 73-BSV-5, een Scania R500 bedrijfsauto uit 2022.
  6. Verandering op plek 3: 73-FSV-5, een Aprilia Sonic 50 lc bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 73-DPV-5, een Tomos Revival Ts(two seater) bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 73-DTV-5, een Aprilia Scarabeo bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 73-DST-5, een Tomos A2 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 73-DSX-5, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 73-DSV-4, een Yamaha Sa19 bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 73-DSV-6, een Yamaha Sa15 bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, S en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 3 en 5 in 73DSV5 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

04-02-2006 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 01-DHX-2: Tomos A3
  2. 04-DTL-1: Piaggio C38
  3. 06-DBP-5: Derbi Sm x-trem
  4. 07-DTJ-6: Peugeot Ludix
  5. 08-DTK-9: Tomos Flexer
  6. 15-DTH-1: Tomos A3
  7. 17-DKD-6: Sym Hu05w
  8. 18-DTH-4: Sym Jet 50
  9. 31-DSX-7: Piaggio C38
  10. 31-DTL-1: Peugeot Ludix
  11. 44-DTN-3: Yamaha Sa14
  12. 45-DSV-5: Honda Nps50
  13. 45-DTL-1: Peugeot Ludix
  14. 50-DTL-1: Sym Ft05w
  15. 51-DRZ-9: Aprilia Vf
  16. 53-DRR-3: Peugeot Vivacity
  17. 55-DKH-2: Peugeot Vivacity
  18. 61-DBG-5: Yamaha Tzr50
  19. 61-DNN-8: Tomos A3
  20. 63-DTN-2: Tomos Flexer
  21. 67-DTN-2: Tomos A3
  22. 70-DTF-6: Kymco Agility50
  23. 72-DSV-4: Yamaha Sa14
  24. 73-DSN-1: Peugeot Ludix
  25. 79-DNV-4: Tomos A3
  26. 85-DTJ-6: Piaggio C38
  27. 89-DTJ-6: Piaggio C31
  28. 90-DFK-2: Tomos Streetmate(two seater)
  29. 94-DTN-2: Sym G5j
  30. 96-DTH-4: Piaggio C25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.