75-DKX-2 79-DKX-2

76-DKX-2: Piaggio C38

76-DKX-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 76–DKX–2, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2005. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 76-DKX-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 76-DKX-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 76-DKX-2, 76–DKX–2, 76 DKX 2 (gespeld: Zeven Zes Dirk Karel Xantippe Twee)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-09-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 76DKX2

14-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
14-11-2005 Eerste toelating
24-09-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 76-DKX-2

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 76DKX2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 76 DKX 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 76DKX2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (76DKX2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 76-DKX-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 76DKX2 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 76-DKX-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DK-762-X, een Bianchi - bromfiets uit 1973.
  3. Sidecode 10: D-762-KX, een Baotian Rebel49 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 76–DKX–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 66-DKX-2, een Piaggio C38 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 96-DKX-2, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 75-DKX-2, een Piaggio C25 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: 77-DKX-2, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: 76-BKX-2, een Volvo Fh bedrijfsauto uit 2018.
  6. Verandering op plek 3: 76-FKX-2, een Benelli Ba01 bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 76-DHX-2, een Kymco S1 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 76-DLX-2, een Cpi Jp bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 76-DKV-2, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 76-DKZ-2, een Tomos Youngster bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 76-DKX-1, een Saxonette 529 bromfiets uit 2005.
  12. Verandering op plek 6: 76-DKX-3, een Yamaha Sh 50 bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je 76DKX2 omdraait krijg je 2XKD67, een grijze Audi A3 Sportback personenauto uit 2014.

Meer kentekens met D, K en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 6 en 2 in 76DKX2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKX-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-11-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 05-DKS-8: Kymco Activ 50
  2. 07-DKS-8: Kymco Agility50
  3. 15-DKX-2: Yamaha Sa21
  4. 16-DKH-2: Kymco Agility50
  5. 17-DKX-2: Yamaha Sa21
  6. 22-DKX-2: Yamaha Sa21
  7. 23-DKS-7: Baotian Bt49qt-3
  8. 26-DLB-4: Piaggio C44
  9. 31-DKP-9: Tomos Flexer
  10. 33-DHB-3: Baotian Bt49qt-3
  11. 34-DKP-9: Tomos A3
  12. 43-DKX-1: Microcar Mc1
  13. 50-DKP-4: Kymco Agility50
  14. 51-DFK-3: Malaguti 68
  15. 53-DLB-3: Tomos A3
  16. 54-DKX-2: Peugeot Vivacity
  17. 58-DBB-4: Yamaha Tzr50
  18. 58-DBF-1: Ligier Js28fd
  19. 58-DKX-2: Piaggio C38
  20. 70-DKS-7: Peugeot Vivacity
  21. 75-DLB-3: Peugeot A1
  22. 83-DKS-7: Sym Hu05w
  23. 84-DKP-9: Peugeot Fight
  24. 85-DKS-7: Piaggio C31
  25. 88-DFG-6: Peugeot Fight
  26. 89-DKX-1: Tomos A3
  27. 91-DGR-3: Tomos A3
  28. 96-DLB-3: Yamaha Sa19
  29. 98-DKS-6: Tomos A3

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.