77-FTX-7 79-FTX-7

78-FTX-7: Piaggio C38

78-FTX-7 Op deze pagina vind je alle informatie over 78–FTX–7, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met 78-FTX-7?

infoverkopentools

Specificaties van de 78-FTX-7

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken 78-FTX-7, 78–FTX–7, 78 FTX 7 (gespeld: Zeven Acht Ferdinand Theodoor Xantippe Zeven)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 78FTX7

11-07-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
11-07-2006 Eerste toelating
04-12-2010 Vorige aanvang tenaamstelling
15-08-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum 78-FTX-7

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken 78FTX7 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de 78 FTX 7

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 78FTX7 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (78FTX7)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 78-FTX-7. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 78FTX7 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 78-FTX-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: FT-787-X, een Peugeot Fight bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-787-TX, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 78–FTX–7 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 68-FTX-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 88-FTX-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 77-FTX-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 79-FTX-7, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 78-DTX-7, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 3: 78-HTX-7, een grijze Mercedes-benz B 170 personenauto uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: 78-FSX-7, een Piaggio Ciao Mix 45 km bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 78-FVX-7, een Solex 3800 bromfiets uit 1967.
  9. Verandering op plek 5: 78-FTV-7, een Peugeot Speedfighter bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 5: 78-FTZ-7, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: 78-FTX-6, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: 78-FTX-9, een Benelli T50 bromfiets uit 1977.

Achterstevoren

Als je 78FTX7 omdraait krijg je 7XTF87, een zwarte Toyota Auris personenauto uit 2014.

Meer kentekens met F, T en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 8 en 7 in 78FTX7 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTX-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-07-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 06-FTH-3: Peugeot Vivacity
  2. 08-FTN-2: Sym Hu05w
  3. 14-FTX-6: Tomos A3
  4. 15-FTT-6: Kymco Agility50
  5. 25-FTT-4: Tomos A3
  6. 32-FKT-5: Gilera C46
  7. 32-FTX-8: Peugeot Ludix
  8. 42-DZJ-2: Kymco Sc10as
  9. 50-FTN-3: Aprilia Vf
  10. 50-FVF-5: Piaggio C38
  11. 53-FTK-1: Sachs Electra
  12. 54-FTK-4: Sym G5j
  13. 54-FTX-6: Yamaha Cs50z
  14. 66-FVB-6: Peugeot Ludix
  15. 67-FVF-5: Piaggio C42
  16. 68-FTX-7: Piaggio C38
  17. 71-FTK-4: Sym G5j
  18. 77-FND-7: Cpi Gtr
  19. 77-FVF-3: Peugeot A1
  20. 79-FRT-1: Saxonette 529
  21. 80-FRZ-4: Tomos A3
  22. 82-FPV-3: Tomos A3
  23. 82-FVB-5: Yamaha Sa21
  24. 83-DSF-7: Sym Jet 50
  25. 88-FVF-4: Yamaha 70
  26. 90-FTK-2: Kymco Agility50
  27. 94-FHX-5: Peugeot Ludix
  28. 94-FVF-4: Yamaha Sa03
  29. 96-FRV-5: Sachs Electra

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.