D-047-DP D-050-DP

D-048-DP: Piaggio C38

D-048-DP Op deze pagina vind je alle informatie over D–048–DP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-048-DP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-048-DP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-048-DP, D–048–DP, D 048 DP (gespeld: Dirk Nul Vier Acht Dirk Pieter)
Type C38
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-09-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-04-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-04-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D048DP

24-04-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
24-04-2009 Eerste toelating
24-04-2009 Vorige aanvang tenaamstelling
01-09-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-048-DP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D048DP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 048 DP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D048DP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D048DP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-048-DP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D048DP uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DD-048-P, een Piaggio Ciao 25 km/h bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-048-DP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–048–DP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-048-DP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-148-DP, een Tomos Flexer bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 3: D-038-DP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-058-DP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-047-DP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 5: D-048-FP, een Derbi Boulevard 50 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 6: D-048-DN, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 6: D-048-DR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Ezelsbruggetje

Om D–048–DP makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D en P kun je doodop maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 4 en 8 met doodop te combineren.

Achterstevoren

Als je D048DP omdraait krijg je PD840D, een grijze Ford Fiesta personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, D en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 4 en 8 in D048DP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-04-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-010-DX: Zhongneng Zn50qt-e.25
  2. D-042-DJ: Killerbee Custom
  3. D-046-DT: Piaggio C25
  4. D-086-DX: Yamaha Yn50f
  5. D-109-BH: Znen Zn50qt-e.25
  6. D-129-DL: Tomos A3
  7. D-134-BZ: Yiying Python 50
  8. D-168-DR: Tomos A3
  9. D-188-DK: Piaggio C25
  10. D-281-DP: Benzhou Yy50qt-31
  11. D-383-DX: Sachs bike Electra
  12. D-410-DX: Kymco Agility City 50
  13. D-427-DT: Rover bikes Disegno
  14. D-497-DN: Aixam K2
  15. D-501-DV: Skyteam 04
  16. D-523-BK: Tomos A3
  17. D-536-DX: Sym Hu05w
  18. D-626-DP: Piaggio C38
  19. D-704-DV: Piaggio C25
  20. D-745-DT: Tomos A3
  21. D-763-BV: Fosti Ft50qt-e
  22. D-772-DT: Derbi Senda R
  23. D-848-DT: Yamaha Yn50m
  24. D-874-DL: Benzhou 50retro
  25. D-913-BP: Sym Hu05w
  26. FV-933-N: Piaggio C38
  27. FX-093-X: Piaggio C38
  28. FX-350-H: Baotian Rocky49
  29. FX-394-B: Piaggio C38
  30. FZ-041-J: Piaggio C25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.