D-056-BF D-058-BF

D-057-BF: Piaggio C38

D-057-BF Op deze pagina vind je alle informatie over D–057–BF, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met D-057-BF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-057-BF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-057-BF, D–057–BF, D 057 BF (gespeld: Dirk Nul Vijf Zeven Bernard Ferdinand)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*17
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-01-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-01-2009 (bijna 17 jaar geleden)

Tijdlijn van de D057BF

31-01-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
31-01-2009 Eerste toelating
30-10-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
24-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
01-11-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
30-01-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
14-02-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-057-BF

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D057BF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 057 BF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D057BF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D057BF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-057-BF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D057BF uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 05-DBF-7, een Peugeot Zenith 45 km/h bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DB-057-F, een Sym G5j bromfiets uit 2006.
  3. Sidecode 10: D-057-BF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–057–BF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-057-BF, een Lanbei Jingang bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-157-BF, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 3: D-047-BF, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-067-BF, een Gilera C46 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-056-BF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-058-BF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-057-DF, een Yamaha Yn50m bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 6: D-057-BD, een Jinlun Jl50qt-6 bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-057-BG, een Zundapp Gts 50 bromfiets uit 1972.

Achterstevoren

Als je D057BF omdraait krijg je FB750D, een Gilera Eco bromfiets uit 1987.

Meer kentekens met D, B en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 5 en 7 in D057BF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

31-01-2009 (bijna 17 jaar geleden):
  1. D-086-BF: Tms S3
  2. D-117-BL: Peugeot Vivacity
  3. D-120-BL: Peugeot Fb50qt-6a
  4. D-143-BH: Znen Zn50qt-e.25
  5. D-190-BN: Yamaha Yn50f
  6. D-192-BJ: Sachs fahrz. u motortech. Rc 505/madass
  7. D-220-BN: Baotian Bt49qt-12p1
  8. D-257-BN: Piaggio C44
  9. D-277-BK: Kymco Agility 50
  10. D-341-BN: Tomos A3
  11. D-501-BK: Piaggio C38
  12. D-511-BL: Sym Hu05w
  13. D-624-BL: E-solex Es
  14. D-796-BL: Piaggio C38
  15. D-824-BL: Kymco Agility 50
  16. D-925-BB: Piaggio C38
  17. D-960-BF: Sym Aw05w
  18. D-980-BL: Yamaha Aerox
  19. FJ-403-B: Peugeot Ludix
  20. FL-175-S: Benzhou 50retro
  21. FS-209-N: Peugeot Fb50qt-6a
  22. FV-317-F: Sym Aw05w
  23. FV-655-J: Sym Aw05w
  24. FX-034-S: Piaggio C25
  25. FX-069-S: Piaggio C25
  26. FX-310-S: Baotian Bt49qt-9
  27. FX-670-J: Kymco Vitality
  28. FZ-424-J: Sym Hu05w
  29. FZ-673-B: Peugeot Vivacity
  30. FZ-741-Z: Kymco Agility 50

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.664 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.