D-061-SB D-063-SB

D-062-SB: Piaggio C38

D-062-SB Op deze pagina vind je alle informatie over D–062–SB, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een terugroepactie actief. Dat betekent dat de brommer/scooter-eigenaar terug naar de garage moet om dit te laten herstellen.

Wat wil je doen met D-062-SB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-062-SB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-062-SB, D–062–SB, D 062 SB (gespeld: Dirk Nul Zes Twee Simon Bernard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-06-2025 (bijna 3 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D062SB

14-07-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
14-07-2010 Eerste toelating
23-04-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
04-09-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
13-06-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Ja
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-062-SB

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D062SB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 062 SB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D062SB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D062SB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-062-SB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D062SB uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 06-DSB-2, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DS-062-B, een Zundapp - bromfiets uit 1967.
  3. Sidecode 10: D-062-SB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–062–SB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-062-SB, een Iva Lux50 bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-262-SB, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-052-SB, een Lingben Lb50qt-45 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-072-SB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  5. Verandering op plek 4: D-061-SB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-063-SB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-062-PB, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-062-TB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-062-SF, een Iva Ra-9017 bromfiets uit 2010.

Meer kentekens met D, S en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 6 en 2 in D062SB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-07-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-025-PX: Iva Ra9015
  2. D-061-RV: Piaggio C38
  3. D-176-SF: Tauris Cabana 50
  4. D-211-RV: Scooterking Quest
  5. D-247-RX: Kymco Like
  6. D-269-PS: Znen Zn50qt-f.25
  7. D-366-PL: Lintex Ht50qt-39
  8. D-368-RH: Piaggio C25
  9. D-380-RX: Vom Bella milano
  10. D-399-RN: Fosti Ft50qt-e.25
  11. D-411-RZ: Piaggio C25
  12. D-418-PZ: Benzhou 25 sixties
  13. D-497-SB: Agm Retro Extra
  14. D-511-RX: Baffi F7 50s
  15. D-523-RZ: Sym Hu05w
  16. D-572-RB: Piaggio C38
  17. D-594-RB: Piaggio C38
  18. D-657-PN: Yiying 25 sixties
  19. D-683-HP: Peugeot Vclic
  20. D-704-RV: Edwards Sc-153
  21. D-779-RV: Lingben Lb50qt-45
  22. D-780-SB: Sym Ay05w
  23. D-782-PR: Sym Hu05w
  24. D-786-SB: Sym Ad05w
  25. D-818-RZ: Tomos Quadro E-start
  26. D-915-SB: Kymco New sento
  27. D-920-SB: Znen Zn50qt-e
  28. D-937-NK: Yiying 25 sixties
  29. D-955-RX: Kymco People s
  30. FS-926-P: Zhongneng Zn50qt-e.25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.