D-076-HJ D-078-HJ

D-077-HJ: Piaggio C38

D-077-HJ Op deze pagina vind je alle informatie over D–077–HJ, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-077-HJ?

infoverkopentools

Specificaties van de D-077-HJ

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-077-HJ, D–077–HJ, D 077 HJ (gespeld: Dirk Nul Zeven Zeven Hendrik Jan)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D077HJ

06-08-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
06-08-2009 Eerste toelating
21-11-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
16-04-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 104 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-077-HJ

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D077HJ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 077 HJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D077HJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D077HJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-077-HJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D077HJ uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DH-077-J, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-077-HJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–077–HJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-077-HJ, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-177-HJ, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-067-HJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-087-HJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-076-HJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-078-HJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-077-GJ, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-077-JJ, een Benzhou 50retro bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-077-HG, een Kymco People s bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-077-HK, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2014.

Achterstevoren

Als je D077HJ omdraait krijg je JH770D, een zwarte Volkswagen Golf personenauto uit 2015.

Meer kentekens met D, H en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 7 en 7 in D077HJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-08-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-033-HH: Kymco Agility 50
  2. D-065-DZ: Agm Nano
  3. D-087-BG: Tomos A3
  4. D-095-BT: Kymco Agility50
  5. D-187-HD: Viraggio Sensa
  6. D-226-HK: Kymco Dink
  7. D-281-HJ: Kymco People s
  8. D-290-HJ: Agm V641
  9. D-328-GT: Kymco Agility 50
  10. D-440-HD: Piaggio C38
  11. D-452-HJ: Rover bikes Rover classic
  12. D-454-HG: Sym Hu05w
  13. D-598-GS: Killerbee Custom
  14. D-600-GS: Killerbee Custom
  15. D-639-FR: Peugeot Speedfight
  16. D-658-DL: Peugeot Vivacity
  17. D-716-FJ: Peugeot Fight
  18. D-720-HF: Piaggio C38
  19. D-734-HJ: Sym Hu05w
  20. D-772-DB: Aprilia Sb
  21. D-803-GD: Piaggio C25
  22. D-833-HJ: Agm V641
  23. D-842-HJ: Znen Zn50qt-f.25
  24. D-871-BH: Tomos Flexer
  25. D-877-GL: Fosti Ft50qt-e.25
  26. D-885-HG: Rover bikes Rover classic
  27. D-962-HD: Piaggio C38
  28. D-971-GZ: Piaggio C25
  29. FS-707-R: Tomos A3
  30. FZ-238-F: Benzhou 50retro

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.160 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.267 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.