D-098-PR D-101-PR

D-100-PR: Piaggio C38

D-100-PR Op deze pagina vind je alle informatie over D–100–PR, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met D-100-PR?

infoverkopentools

Specificaties van de D-100-PR

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-100-PR, D–100–PR, D 100 PR (gespeld: Dirk Één Nul Nul Pieter Rudolf)
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-03-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 31-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de D100PR

11-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
11-06-2010 Eerste toelating
21-03-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
31-05-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-100-PR

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D100PR (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 100 PR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D100PR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D100PR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-100-PR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–100–PR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-100-PR, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-200-PR, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-110-PR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 4: D-101-PR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 5: D-100-LR, een Znen F7 50s bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-100-SR, een Yiying Yy7qtd-25 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 6: D-100-PP, een Kymco New sento bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 6: D-100-PS, een Znen Zn50qt-ks bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–100–PR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, P en R kun je de volgende woorden maken: depri, dieper, diepere, Dooper, doper en dupeer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 0 en 0 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je D100PR omdraait krijg je RP001D, een rode Mazda Mazda2 personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, P en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 0 en 0 in D100PR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-06-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-011-PZ: Piaggio C38
  2. D-053-PS: Tomos Youngst r
  3. D-124-PF: Iico Forte
  4. D-257-PR: Jiajue Jj50qt-4
  5. D-264-PB: Santini San remo
  6. D-268-PX: Baotian Bt49qt-12c1
  7. D-314-FP: Piaggio C38
  8. D-318-PL: Lintex Ht50qt-29a
  9. D-431-KN: Zedka Rebel49
  10. D-433-PG: Tomos Luxe
  11. D-445-RF: Piaggio C25
  12. D-446-RD: Piaggio C38
  13. D-465-RD: Piaggio C25
  14. D-475-HZ: E-solex Es
  15. D-497-NB: Piaggio C38
  16. D-524-PT: Ebretti Ebretti
  17. D-531-RB: Piaggio C38
  18. D-556-RD: Kymco Super8 50
  19. D-691-LF: Sym Xs50qt-2
  20. D-699-RD: Sym Hu05w
  21. D-743-PZ: Fosti Ft50qt-e.25
  22. D-756-PZ: Znen Zn50qt-e.25
  23. D-772-RD: Fosti Ft50qt-e.25
  24. D-819-DG: Yamaha Yn50f
  25. D-858-PJ: Piaggio C38
  26. D-873-PT: Agm V641
  27. D-893-JN: Piaggio C25
  28. D-911-HP: Agm Venom
  29. D-973-RD: Kreidler Rmc-e 50
  30. D-979-PX: Piaggio C38

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.