D-117-DF D-120-DF

D-118-DF: Piaggio C38

D-118-DF Op deze pagina vind je alle informatie over D–118–DF, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met D-118-DF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-118-DF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-118-DF, D–118–DF, D 118 DF (gespeld: Dirk Één Één Acht Dirk Ferdinand)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*17
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-02-2014 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-03-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-03-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D118DF

17-03-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
17-03-2009 Eerste toelating
15-02-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-118-DF

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D118DF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 118 DF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D118DF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D118DF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-118-DF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D118DF uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 11-DDF-8, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DD-118-F, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-118-DF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–118–DF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-118-DF, een Honda Ac05 bromfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 2: D-018-DF, een Zhongneng Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-218-DF, een Baotian Rebel49 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-108-DF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-128-DF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-117-DF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-118-FF, een Kymco Like bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 6: D-118-DD, een Yamaha Yn50m bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-118-DG, een Sym Ay05w bromfiets uit 2009.

Ezelsbruggetje

Om D–118–DF makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D en F kun je doodaf maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 1 en 8 met doodaf te combineren.

Meer kentekens met D, D en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 1 en 8 in D118DF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-03-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-098-BJ: Piaggio C44
  2. D-119-BH: Znen Zn50qt-e.25
  3. D-125-DF: Piaggio C38
  4. D-127-BV: Kymco Agility 50
  5. D-176-DF: Tomos A3
  6. D-247-DD: Piaggio C42
  7. D-248-DD: Piaggio C42
  8. D-314-BV: Piaggio C38
  9. D-336-DF: Yamaha Yn50f
  10. D-418-BX: Tomos A3
  11. D-485-DD: Aprilia Tf
  12. D-592-DB: Piaggio C42
  13. D-595-DB: Piaggio C42
  14. D-596-DB: Piaggio C42
  15. D-742-DD: Peugeot Vivacity
  16. D-748-BT: Peugeot Fb50qt-6a
  17. D-807-XS: Peugeot Vivacity
  18. D-812-DF: Znen Zn50qt-e.25
  19. D-842-DF: Znen Zn50qt-e.25
  20. D-846-DF: Znen Zn50qt-e.25
  21. D-936-DD: Tomos A3
  22. D-968-BP: Kymco Super8 50
  23. D-974-BB: Viraggio Sensa
  24. D-974-DD: Sym Hu05w
  25. FN-563-S: Peugeot Ludix
  26. FT-706-G: Huoniao Hn50qt-k
  27. FV-155-N: Motormania Zn50qt-e
  28. FX-172-Z: Fosti Ft50qt-e.25
  29. FZ-219-B: Peugeot Vivacity
  30. FZ-591-H: Sym Hu05w

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.