D-133-PB D-137-PB

D-135-PB: Piaggio C38

D-135-PB Op deze pagina vind je alle informatie over D–135–PB, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-135-PB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-135-PB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-135-PB, D–135–PB, D 135 PB (gespeld: Dirk Één Drie Vijf Pieter Bernard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-08-2025 (15 dagen geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D135PB

03-05-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
03-05-2010 Eerste toelating
23-02-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
07-03-2025 Vorige aanvang tenaamstelling
23-08-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 104 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-135-PB

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D135PB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 25-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 135 PB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D135PB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D135PB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-135-PB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D135PB uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 13-DPB-5, een Di blasi R7e bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DP-135-B, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-135-PB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–135–PB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-135-PB, een Turbho Cx-50 bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-035-PB, een Santini San remo bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-235-PB, een Ben ling Bl-metro bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-125-PB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-145-PB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-134-PB, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: D-136-PB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-135-NB, een Baotian Bt49qt-20b2 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: D-135-RB, een Znen Zn50qt-ks bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: D-135-PD, een Jialing Jialing bromfiets uit 2010.

Meer kentekens met D, P en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 3 en 5 in D135PB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPB-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-05-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-013-NT: Znen Zn50qt-b
  2. D-106-GF: Piaggio C38
  3. D-125-NH: Sym Hu05w
  4. D-153-JD: Piaggio C44
  5. D-157-HJ: Baotian Bt49qt-9f3
  6. D-229-NT: Vom Bella milano
  7. D-249-PD: Derbi Rf
  8. D-257-PF: Benda Bd-eb-aba
  9. D-336-NX: Sym Xs50qt-2
  10. D-350-NL: Piaggio C25
  11. D-408-NZ: Sym Xs50qt
  12. D-461-PB: Kymco Vitality
  13. D-473-LL: Santini Soho
  14. D-495-NV: Casalini Sulkycar
  15. D-535-HX: Sym Xs50qt-2
  16. D-594-PB: Agm V641
  17. D-703-PB: Derbi Senda Sm
  18. D-710-NZ: Piaggio C25
  19. D-782-KH: Sym Xs50qt-2
  20. D-789-NZ: Fosti Ft50qt-e
  21. D-808-NR: Killerbee Ht50qt-39
  22. D-819-LR: Znen Zn50qt-h
  23. D-902-NZ: Sym Hu05w
  24. D-913-NX: Piaggio C44
  25. D-930-NX: Greenbike Tdr021z
  26. D-930-PB: Tauris Brio50
  27. D-938-PB: Fosti Ft50qt-e.25
  28. D-947-PB: Sachs bike Electra De luxe
  29. FV-440-F: Zhongneng Zn50qt-f.25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.154 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.