D-152-ZK D-154-ZK

D-153-ZK: Piaggio C38

D-153-ZK Op deze pagina vind je alle informatie over D–153–ZK, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-153-ZK?

infoverkopentools

Specificaties van de D-153-ZK

Het kenteken van deze Piaggio C38 (D153ZK) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-153-ZK, D–153–ZK, D 153 ZK (gespeld: Dirk Één Vijf Drie Zaandam Karel)
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de D153ZK

03-05-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
03-05-2011 Eerste toelating
27-05-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-153-ZK

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D153ZK (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 18-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 153 ZK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D153ZK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D153ZK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-153-ZK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D153ZK uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 15-DZK-3, een Gilera Typhoon bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-153-ZK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–153–ZK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-153-ZK, een Tomos Quadro E-start bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-053-ZK, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-253-ZK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-143-ZK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: D-163-ZK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-152-ZK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: D-154-ZK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: D-153-XK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-153-ZJ, een Aprilia Sb bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: D-153-ZL, een Znen Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2012.

Achterstevoren

Als je D153ZK omdraait krijg je KZ351D, een bruine Toyota Aygo personenauto uit 2012.

Meer kentekens met D, Z en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 5 en 3 in D153ZK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-05-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-035-XT: Peugeot Kisbee
  2. D-058-ZH: Sym Xs50qt
  3. D-086-KD: Peugeot Vclic
  4. D-087-ZN: Microcar M.go
  5. D-104-ZJ: Piaggio C25
  6. D-192-ZP: E-solex Es
  7. D-207-SG: Piaggio C38
  8. D-302-SJ: Agm Julia
  9. D-358-VK: Sym Xs50qt-2
  10. D-381-ZP: Peugeot Speedfight
  11. D-416-ZR: Znen F7 50s
  12. D-418-ZR: Agm Flash
  13. D-448-ZR: Dijkman Tr50
  14. D-467-XK: Turbho Rx-50
  15. D-530-ZG: Microcar M.go
  16. D-553-ZN: Sym Xs50qt
  17. D-673-ZR: Piaggio C38
  18. D-688-ZL: Piaggio C38
  19. D-721-JJ: Agm Gp1
  20. D-725-SB: Piaggio C38
  21. D-745-ZP: Agm Retro Extra
  22. D-765-ZR: Santini San remo
  23. D-799-HN: Agm Touring
  24. D-875-TG: Qwic Emoto lite
  25. D-889-RS: Fosti Ft50qt-e.25
  26. D-893-ZP: Peugeot Kisbee
  27. D-895-ZD: Turbho Rx-50
  28. D-912-ZG: Piaggio C25
  29. D-915-XP: Sym Xs50qt-2
  30. FX-489-L: Sym Jet 50

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.