D-207-FS D-209-FS

D-208-FS: Piaggio C38

D-208-FS Op deze pagina vind je alle informatie over D–208–FS, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-208-FS?

infoverkopentools

Specificaties van de D-208-FS

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-208-FS, D–208–FS, D 208 FS (gespeld: Dirk Twee Nul Acht Ferdinand Simon)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-04-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-05-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-05-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D208FS

29-05-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
29-05-2009 Eerste toelating
08-04-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 103 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-208-FS

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D208FS (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 208 FS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D208FS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D208FS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-208-FS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D208FS uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 20-DFS-8, een Tomos S25/2 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DF-208-S, een Yamaha Sa15 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-208-FS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–208–FS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-208-FS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2016.
  2. Verandering op plek 2: D-108-FS, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-408-FS, een Kymco Agility City 50 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-218-FS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-207-FS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-209-FS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-208-DS, een Honda Ac01 bromfiets uit 1995.
  8. Verandering op plek 5: D-208-GS, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-208-FR, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-208-FT, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D208FS omdraait krijg je SF802D, een blauwe Tesla Model s personenauto uit 2018.

Meer kentekens met D, F en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0 en 8 in D208FS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-05-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-103-FR: Peugeot Fb50qt-6a
  2. D-130-FR: Sym Hu05w
  3. D-132-FP: Yamaha Yn50f
  4. D-181-FG: Kymco Super8 50
  5. D-198-FP: Piaggio C25
  6. D-292-DX: Piaggio C38
  7. D-292-FP: Piaggio C29
  8. D-310-DL: Piaggio C25
  9. D-361-FJ: Peugeot Vclic
  10. D-385-FR: Kymco Agility50
  11. D-390-DF: Piaggio C25
  12. D-412-FR: Kymco Super8 50
  13. D-425-HZ: Piaggio C38
  14. D-478-FK: Sym Aw05w
  15. D-544-FN: Piaggio C25
  16. D-564-FP: Peugeot Fb50qt-6a
  17. D-586-FN: Piaggio C38
  18. D-632-FN: Znen Zn50qt-b
  19. D-669-FN: Fosti Ft50qt-e
  20. D-758-FH: Sym Ay05w
  21. D-832-FK: Taiyangfan Tyf-010z
  22. D-834-FL: Motormania Speedy
  23. D-966-FR: Kymco Agility50
  24. D-970-FP: Znen Zn50qt-e.25
  25. FV-172-G: Fosti Ft50qt-e.25
  26. FX-086-H: Sym Aw05w
  27. FX-304-V: Piaggio C38
  28. FX-950-R: Yamaha Sa14
  29. FZ-201-P: Sym Av05w
  30. FZ-551-S: Generic Cracker 50

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.156 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.