D-227-PB D-230-PB

D-228-PB: Piaggio C38

D-228-PB Op deze pagina vind je alle informatie over D–228–PB, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-228-PB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-228-PB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-228-PB, D–228–PB, D 228 PB (gespeld: Dirk Twee Twee Acht Pieter Bernard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 6
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D228PB

22-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
22-06-2010 Eerste toelating
28-01-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-228-PB

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D228PB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 228 PB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D228PB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D228PB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-228-PB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–228–PB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-228-PB, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-128-PB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-328-PB, een Tomos Luxe bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-208-PB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-238-PB, een Ben ling Bl-metro bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-227-PB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-228-NB, een Lintex Ht50qt-29a bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-228-RB, een Modena Dls2 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-228-PD, een Sym Av05w bromfiets uit 2010.

Meer kentekens met D, P en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 2 en 8 in D228PB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-06-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-091-PV: Piaggio C25
  2. D-093-RK: Piaggio C25
  3. D-150-RF: Sym Hu05w
  4. D-158-PP: Piaggio C38
  5. D-172-RF: Sym Hu05w
  6. D-257-KH: Znen Zn50qt-e.25
  7. D-274-PK: Fosti Ft50qt-e.25
  8. D-279-RH: Sym Hu05w
  9. D-306-RF: Tisong Swift
  10. D-344-RG: Znen F7 50s
  11. D-369-RJ: Aprilia Tf
  12. D-370-PJ: Sym Xs50qt
  13. D-373-LG: Piaggio C38
  14. D-450-RG: Sym Hu05w
  15. D-586-PS: Znen Zn50qt-b
  16. D-594-NX: Sym Xs50qt-2
  17. D-620-PV: Sym Xs50qt
  18. D-681-GH: Tomos Standard
  19. D-728-RH: Fosti Ft50qt-e.25
  20. D-748-LR: Ebretti Ebretti
  21. D-757-RG: Edwards Sc-153
  22. D-791-RJ: Agm V641
  23. D-832-PX: Znen Zn50qt-hs
  24. D-861-RJ: Baotian Bt49qt-9f3
  25. D-892-PT: Agm V131-4
  26. D-902-RG: Luuko Retro 50
  27. D-929-RB: Modena Dls2
  28. D-947-DL: Saxonette 529
  29. D-989-RD: Znen Zn50qt-hs
  30. FX-653-Z: Piaggio C25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.