D-231-LJ D-236-LJ

D-232-LJ: Piaggio C38

D-232-LJ Op deze pagina vind je alle informatie over D–232–LJ, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met D-232-LJ?

infoverkopentools

Specificaties van de D-232-LJ

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-232-LJ, D–232–LJ, D 232 LJ (gespeld: Dirk Twee Drie Twee Lodewijk Jan)
Type C38
Uitvoering 02
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D232LJ

06-07-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
06-07-2010 Eerste toelating
30-07-2012 Vorige aanvang tenaamstelling
14-05-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-232-LJ

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D232LJ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 232 LJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D232LJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D232LJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-232-LJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D232LJ uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 23-DLJ-2, een D.k.w. - bromfiets uit 1967.
  2. Sidecode 10: D-232-LJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–232–LJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-232-LJ, een Seeyes Dm74a bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-132-LJ, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-332-LJ, een Peugeot Speedake bromfiets uit 1994.
  4. Verandering op plek 3: D-222-LJ, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-242-LJ, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-231-LJ, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: D-233-LJ, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-232-KJ, een Znen Zn50qt-f.25 bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: D-232-NJ, een Agm V131-4 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-232-LH, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: D-232-LK, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D232LJ omdraait krijg je JL232D, een zwarte Peugeot 308 personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, L en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 3 en 2 in D232LJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-07-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-047-JL: Piaggio C44
  2. D-095-RV: Piaggio C38
  3. D-128-RP: Agm V641
  4. D-152-RT: Sym Ay05w
  5. D-167-PT: Beeline Veloce
  6. D-171-RR: Agm V641
  7. D-173-RJ: Fosti Ft50qt-e.25
  8. D-250-RR: Znen Zn50qt-f.25
  9. D-279-GF: Evt Evt-168
  10. D-320-RS: Kreidler Jigger
  11. D-372-RN: Fosti Ft50qt-e.25
  12. D-389-PF: Sym Xs50qt
  13. D-445-RR: Luuko Retro 50
  14. D-453-RT: Piaggio C25
  15. D-459-RR: Luuko Retro 50
  16. D-471-RJ: Fosti Ft50qt-e.25
  17. D-526-RN: Peugeot Speedfight
  18. D-556-RR: Peugeot Vivacity
  19. D-589-RS: Sym Xs50qt
  20. D-668-PN: Peugeot Vclic
  21. D-702-RK: Znen Zn50qt-hs
  22. D-813-NB: Sachs bike Electra
  23. D-841-RK: Kymco Agility 50
  24. D-848-KX: Peugeot Speedfight
  25. D-954-RS: Agm V641
  26. D-959-PR: Piaggio C44
  27. D-976-KL: Piaggio C44
  28. D-995-PZ: Sym Xs50qt-2
  29. D-999-RS: Znen F7 50s
  30. FJ-570-Z: Baotian Rebel49

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.662 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.972 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.